Guest Posted November 19, 2000 Posted November 19, 2000 ik heb een echostar dsb2000 en mijn goldcard valt steeds uit de versie van de ontvanger<BR>is7 en de fabr samsung raar maarja.<BR>ik heb vanalles geprob en een file van pioneerok werkt maar dan valt de kaart weg <BR>om +/- 10 min.<BR>kaart er uit en er in en weer 10 min beeld<BR>ik heb gelezen dat als er vers9 er in zit je geen problemen hebt.<BR>dus op zoek maar nergens te bekennen.<BR>welke file werkt wel goed met deze ontvanger<BR>of moet er voor deze doos ook een aparte hex<BR>gemaakt worden.<P>------------------<BR>
Guest Posted November 19, 2000 Posted November 19, 2000 Probeer eens nowtv loader met de nov files van pipo.<BR>Bij mij valt niks weg, het zelfde probleem gaf het al eens eerder met spaanse versie C+<P>succes Gerard<P>------------------<BR>
Guest Posted November 19, 2000 Posted November 19, 2000 Waarom het beeld bij jou weg valt weet ik niet, ik had hier zelf een tijdje een Echostar 2000 en de Yoakam AutoSeca werkte prima op deze ontvanger.<P>------------------<BR>
Recommended Posts