Ga naar inhoud


Resetting Card Failed


Aanbevolen berichten

Wie kan mijn helpen, bij het programmeren van mijn eerste kaartje gaat het al fout.<BR>De loader wordt zondermeer geaccepteerd, bij het laden van het bin file (winphoenix) krijg ik de melding Failed bij het resetten van de card.<BR>Ik programmeer met VP2 24C rev 7, handle staat omhoog.<BR>Loaders van zecca, katama en yoacam geprobeerd, allen zelfde resultaat.<BR>Ook met piccard 2.1 na 6% melding Error reading data<P>Wie weet raad?<BR><P>------------------<BR><BR>VrGr Fr

Rebox RE8500 V2.11.34

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo !<P>Ik las jou verslag op het board. Ikzelf programmeer ook met hetzelfde programmertje. Eerst selecteer ik de 16f84, dan Loader programmen. Dan 24LC16 Bin-file programmmen, vervolgens de 16F84 met de juiste Hex-file programmen. Ik laat alles gewoon in de smartmouse versie. Dus niet aan de Mhz klooien en ook niet aan de hendel ( is en blijft down ).<P>Veel succes. Groetjes Johan.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is gelukt!!!<BR>Wat heb ik gedaan, Gert heeft mij de files van NowTV toegezonden:<BR>Allereerst mm303.hex geladen <BR>daarna NowTV.Bin (NowTV.H8 deed het niet)<BR>en als laatste Yoakam.hex<BR>...en het werkte, gelijk heb ik dan weer tig vragen:<BR>MM303 is de loader NowTV.Bin het programma, maar wat is dan Yoakam.hex?<P>Gewoonlijk zijn het toch maar twee files?<BR>Ik heb het geprobeerd op twee kaartjes, de ene ging juist, de gene waarmee ik gisteren de gehele dag mee 'gespeeld' heb geeft bij het programmeren van NowTv.bin bij de verify een read foutmelding op adres 0000, heb ik deze nu verwoest of is ie te redden?<P>Alvast allemaal bedankt voor de hulp!!!!<P><P>------------------<BR><BR>VrGr Fr

Rebox RE8500 V2.11.34

Link naar reactie
Delen op andere sites

geen probleem<BR>gebruik de loader<BR>dan de nowtv.bin<BR>en dan de yoakam.hex<BR>gewoon kaart wissen en opnieuw proggen<BR>als het dan nog niet werkt de programmer en de pc opnieuw opstarten<P>voor info mail mij maar Nowtv<P>------------------<BR> felix.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

trouwens een 0000 foutcode kan duiden op een los pootje van de pickaart contoleer deze <BR>waarschijnlijk 2 pootje van links van de 16F84 boven de 0 van 16F84-04<P><BR>succes Nowtv<P>------------------<BR> felix.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...