Ga naar inhoud


Dr.Dish-TV


Gast

Aanbevolen berichten

Heeft er al iemand weer iets van Dr.Dish-TV gehoord.<BR>Ik las onderstaand bericht op een duitse site.<P>Freitag, 7.September ab 16:00 Uhr, "Dr.Dish-TV-Event"<P>Wiedersehen, Kennenlernen und Gedankenaustausch.<BR>ab 18:30 gemeinsames Abendessen (im Preis enthalten)<BR>auf der Terrasse, (je nach Witterung,) sonst wieder bei Roberto.<P>Ab 20:00 Uhr: Dr.Dish-TV über 31,5°W Intelsat 801, bei schönem<BR>Wetter im Bierzelt, 8 x 4m, mit JEVER natürlich.<P>WaferJo. laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit verhaal klopt, Dr. Dish heeft dit al een tijdje geleden bekend gemaakt via diverse bronnen. Het is wel zo dat het programma gepland staat voor 1 keer in per twee maanden en niet, zoals vroeger, elke maand. Van uitzendingen via de Hotbird is afgezien vanwege de hoge kosten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan iemand mij even wat uitleggen <BR>wie en wat is die dr.dish<BR>en hoe kan ik deze ook ontvangen <BR>hoe kan ik deze invoeren in dvbedit <BR>ik begrijp al dat deze op de hotbird uitzend<BR>maar kan iemand mij wat meer gegevens geven omdat ik dit kanaal dan ook even wil invoeren<BR>dank u

Link naar reactie
Delen op andere sites

@rico, als je één posting hoger dan je eigen kijkt zie je de technische gegevens staan. Overigens zend Dr.Dish-TV niet meer via de Hotbird uit maar alleen via de Intelsat 801 op 31,5°W.<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Visser<BR>Het zal wel niet meer worden zoals de uitzendingen voeger waren, je kon bij Dr Dish altijd de laatste snufjes zien. Er werd uitvoerig gedemonstreed zoals de dr. Overflow software voor de Nokia, de PW nagravision software decoder voor pc-kaarten. Er werden hobyisten thuis bezocht die hun apparatuur lieten zien en er was veel nieuws van freq. tot hardware matige zaken zal nieuwe lnb's enz.<BR>Een nadeel vond ik (persoonlijke mening) dat alles live was, dus er ging nog wel eens wat mis en alles duurde zo lang. En er waren geen echte studio faciliteiten waardoor er vaak veel hinderlijke achtergrond geluiden waren.<BR>Erg interessant vond ik altijd de filmpjes en de nieuwsberichten van ene D de Jong. <BR>Als ze het nu van te voren even opnemen en editten is het zeker waard te kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat word dus niet van te voren opnemen en editten. Cristian mass (dr dish) geeft zelf de voorkeur aan een live programma.<BR>In de laatste Tele Satellite werden nog medewerkers gezocht zowel per telefoon als in de studio. Echt voor hobbyisten want de als vergoeding kon je een pizza krijgen.

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...