jacobus Geplaatst: 22 april 2004 Geplaatst: 22 april 2004 settings van je kanalanlijst OK? instellingen mbt het type codering goed ingesteld?
wirin Geplaatst: 22 april 2004 Geplaatst: 22 april 2004 Ik denk van wel! Ik heb hem terug gezet op fabrieksinstelling en alle kanalen opnieuw inlaten lezen. Ik kan nl. geen andere soft. erin krijgen.
jacobus Geplaatst: 23 april 2004 Geplaatst: 23 april 2004 ik ken de qmax niet, weet niet in hoeverre dat ie overeenkomt dan wel afwijkt van de sft2000. Als je naar de codering kijkt, geeft ie dan wel de goede aan? En anders probeer je overige mogelijkgheden eens uit. Als je alleen op RTL4 en 5 geen beeld hebt, zou je haast denken dat deze om de een of andere reden op de foute codering staan. Dit is volgens mij zo´n beetej de enige mogelijkheid. Als je de kanalen gescand hebt, moet het goed zijn. RTL4: video 512 audio 80 PCR 8190 CA system Id 0 ecm pid 0 RTL5: video 513 audio 92 PCR 8190 Ca System ID 0 Ecm pid 0
wirin Geplaatst: 23 april 2004 Geplaatst: 23 april 2004 Alles klopt! Ik weet het ook niet meer. Ik kan geen andere soft. erin krijgen en rtl 4 + 5 heeft geen beeld terwijl derest het perfect doet.
ies Geplaatst: 26 april 2004 Geplaatst: 26 april 2004 Hi allemaal, Heb sinds dit weekend een SFT 20000 met S/W versie 6.12. Alles werkt perfect, zelfs RTL 4+5. Zal ik upgraden naar een hogere versie of alles zo laten? Groetjes, Ies.
Gast Geplaatst: 27 april 2004 Geplaatst: 27 april 2004 uiteraard. 6.23 opzoeken via een link die wel ergens op dit forum staat en dan aan de slag. Dat gedoe met rtl4-5 is ook uitzonderlijk. bij mij werkt alles al een aantal maanden zonder problemen, en ik denk dat voor mensen die net beginnen EERST het forum moeten lezen omdat HEEL VEEL antwoorden hier te vinden zijn. De meeste vragen worden opnieuw gesteld wat niet nodig is. Kijk eens op: http://groups.yahoo.com/group/sft-2000/
CB1 Geplaatst: 4 december 2004 Geplaatst: 4 december 2004 Ik kan hier helemaal niets downloaden. ???????????????????????????????? Gr Cb1
YUGI Geplaatst: 4 december 2004 Geplaatst: 4 december 2004 klopt eerst registreren.wat moet je hebben.via email gr
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen