Jump to content

Recommended Posts

Posted

de zelfde vraag werd ook gesteld door Bambike<BR>maar die topic is afgesloten???????????????<BR>vandaag zelf ook ondervonden met de nieuwe file van guppie een paar minuten beeld en daar na niet meer hoe kan dat<P>------------------<BR>

Posted

Ja bij mij ook, zelfs met de laatste nieuwe Irdeto-files van Guppie 12-09.<BR>Eerst werkt alles, dan na eventjes op Nova ineens weg, maar ook D+ wil dan ineens niet meer. D+ wil dan zelfs ook niet meer in Seca<BR>(Humax 5400, Aston CI 1.03), wanneer ik nu de kaart uit de cond.acces trek opeens weer beeld op D+ d.m.v. de Aston.<BR>Opnieuw kaart geprogrammeerd, en zolang je dan niet naar Nova kijkt, functioneert alles goed. <BR>Zenden ze daar miscchien zoiets als een valse Key uit, die dan ook D+ overschrijft ?<P>vr.gr. charel.

Posted

heb exact hetzelde probleem,volgens mij is de humax de boosdoener.<BR>files werken perfect in nokia mm 9500/9600 met ci.ik vind die humax maar een pokkeding.<P>------------------<BR>

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...