Ga naar inhoud


Vacaturen site


Gast

Aanbevolen berichten


lol, volgens mij meent hij het serieus. Sat4all is een non-commerciële site, dus moeten wij het hebben van vrijwilligers die voor de satelliet gemeenschap bereid zijn zonder vergoeding maar met veel waardering het nodige werk te doen. Of dacht je dat ik mijzelf op de loon-strook heb staan?<BR>Ik heb een tijdje geleden een oproep gedaan voor een professionele webdesigner om deze site een nieuwe look te geven, maar niemand reageerde. Zelfs ondanks het feit dat ik bereid was (uit egen zak) voor die diensten eventueel een kleine vergoeding te betalen.<P>Groeten, <P>Toxic[Q] (die een beetje teleurgesteld is in de bezoekers)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is het mogelijk om tweedehands te verhuren van particulieren!!!!!!<P>Of beter nog de samenwerkende sattelietbedrijven doen een donatie<BR>om sat4rent te starten.<P>We kunnen canal + vragen om op proef lage kostenkaarten ter beschikking te stellen,<BR>zij houden wel van een avontuurtje!!!!!!!<P>Hoogachtend,<BR>Sat4rent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas moet ik concluderen dat na al<BR>het vele geld dat betaald word aan apparatuur en lidmaadschap er niet eens een vakgerichte arbeidsbemiddeling is.<P>Keep up the good work !!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...