Ga naar inhoud


Probleem met inloggen met Netscape


johan39

Aanbevolen berichten


Er kan dan wel niets veranderd zijn maar toch heb ik ook hetzelfde probleem. Het rare is dat bij mij thuis alleen met IE in te loggen is en op de zaak akn ik ook met Netscape inloggen. Vreemd of niet. laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ben ik niet met je eens. Dat Netscape sommige pagina's niet goed weergeeft komt omdat Microsoft bewust Java-Script gecrippled heeft zodat IE alles wel goed weergeeft en Netscape niet omdat die van het zuivere Java-Script uitgaan. Dus als je met een programma van Ome Bill een webpagina maakt dan kan Netscape daar problemen mee hebben. Niet zo netjes van Ome Bill maar die doet wel meer wat niet zo netjes is, eigenlijk een beetje de grote broer van de werkgever van ons aller Freek. <P>Dus Hands-Off van Netscape!!! By the way er zijn nog andere goede browsers ook hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Toxic,<BR>Je moet toch maar eens kijken, want ik kan via netscape ook niet meer op de site. Het scherm blijft gewoon wit. Ik log nu ook in via explorer. Als er klachten komen van diverse members die dezelfde klacht hebben in dezelfde tijd dan ligt het probleem meestal niet aan de members. Succes met het oplossen van dit probleem want anders is SAT4ALL niet meer voor ALL

Link naar reactie
Delen op andere sites

Roscoe, vergeet niet dat Netschaap ook problemen heeft met andere sites. Zodra er php3 of php4 gebruikt wordt is het vaak ook zo dat ons schaapje de pagina niet juist (of helemaal niet) weergeeft. Verder heeft netschaap ook veel problemen met sites waar met style-sheets gewerkt wordt. Netschaap is gewoon hevig terrein aan het verliezen en dat komt omdat ze de comptabiliteitslag gewoon dik van Opera en Internerd Exploder verliezen. De statistics van veel grote sites liegen er niet om: 80% IE, zo'n 10-15% Netschaap en 5-10% andere browsers.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Toxic[Q]<P>Ik weet dat Netscape terrein aan het verliezen is maar heb moeite omdat toe te geven. Ik ben al met computers bezig vanaf de Sinclair en dan ben je nu eenmaal gewend bepaalde programma's te gebruiken. Zoals Norton Commander (bestaat gelukkig nog) en bijvoorbeeld Netscape. Je gebruikt die pgm's al eeuwen en dan is het moeilijk om je erbij neer te leggen dat ze de slag waarschijnlijk gaan verliezen van "Uncle-Bill" en waarom... Omdat hij het nodig vindt allerlei vuiligheidjes in te bouwen zodat de concurrentie wordt geelimineerd.<P>Ik ben nu dus ook eerder geneigd Opera te gebruiken dan IE gewoon omdat ik het vertik om met iets van "Uncle-Bill" te internetten.<BR>Noem het gek ik noem het NOSTALGIE!!!<BR>Om die reden ben ik dus ook al jaren Linux user en heb ik ook een iMac staan zodat ik niet alleen maar afhankelijk ben van Microschoft. Maar ook ik kan niet altijd om de "grootheid uit Ridgemond" heen. Jammer maar helaas. frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik Opera, normaal altijd contact met sat4all gisteren aan het begin vd avond alleen een wit scherm, leek er op of de redirect niet lekker werkte gisteren avond rond een uur of half negen alles weer normaal vanmorgen weer een wit scherm die al minuten bezig is op sat4all te bereiken het Nederlands Board is rechtstreeks prima te bereiken.<BR>De site opzich zal geen probleem zijn maar de routering er naar toe

Link naar reactie
Delen op andere sites

de routering er naar toe staat op dezelfde server maar die is helaas soms er lastig te bereiken (Roemeense landverbindingen blush.gif" border="0)<BR>Wat betreft Uncle Bill ben ik het helemaal met jullie eens, maar Netschaap had hun browser ook volledig compatible kunnen maken en dan was er niets aan de hand geweest. Bovendien is PHP en open source project gebaseerd op linux servers (nu ook voor win32) en dat werkt vaak met netschaap ook niet goed. Het is dus eerder een probleem van hun software development.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jupz, als netscape een goede browser had, dan waren de mensen wel bij deze browser gebleven. In het verleden bijna altijd netscape 4.x gebruikt, maar deze werd zo slecht dat ik nu lekker met ie werk, en dat is een stuk fijner, voor mij geen netscape meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...