Gast Geplaatst: 22 maart 2004 Geplaatst: 22 maart 2004 Hallo allemaal, Kan iemand mij uitleggen wat een NDS cam is? Wat kun je er mee decoderen? Bij voorbat dank!
Bigfoot Geplaatst: 22 maart 2004 Geplaatst: 22 maart 2004 Het zou een CAM voor in Common Interface sloten van receivers moeten zijn waar je een kaart voor het Engelse Sky pakket in zou kunnen steken. Maar ik dacht niet dat deze (al) bestonden.....
Bigfoot Geplaatst: 23 maart 2004 Geplaatst: 23 maart 2004 Ik weet wel zeker wat het is hoor maar ze zijn niet te koop hoe kom je hier bij dan?
Gast Geplaatst: 23 maart 2004 Geplaatst: 23 maart 2004 Het kwam ergens tegen, maar ik dacht dat het een mediaguard module is, die seca2 kan lezen.
GENE Geplaatst: 24 maart 2004 Geplaatst: 24 maart 2004 Citaat: maar ze zijn niet te koop Dat klopt volledig. Via de officieele kanalen (waar we het hier over hebben) zijn deze cams niet te bemachtigen. Koekje erbij ????
GENE Geplaatst: 25 maart 2004 Geplaatst: 25 maart 2004 Citaat: Citaat: maar ze zijn niet te koop Dat klopt volledig. Via de officieele kanalen (waar we het hier over hebben) zijn deze cams niet te bemachtigen. Correctie Lees net hier dat hij wel degelijk te koop is. .. Koekje erbij ????
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen