Ga naar inhoud


gebruik 2e cam in 5000


Etienne G.

Aanbevolen berichten

Graag zou ik mijn 2e ci in mijn 5000 willen gebruiken. Ik gebruik nu de mm met fun 6in1 op een draaibaar set. Werkt perfekt. Toch wil ik graag een originele kaart aanschaffen voor het ned. basispakket C+ (discovery,animal planet etc.)

 

Wie heeft er ervaring met deze opzet, welke cam kan ik het beste aanschaffen in combi met de mm

Topfield 5000PVR Aston Cam ver. 2.26 Triax 88 cm draaibaar met Stab HH100 Usals Invacom octoLNB Humax HDCI2000 met originele irdeto HD C+ kaart Topfield 7710HD PVR CanDig kaart met HD pakket

Link naar reactie
Delen op andere sites


Welkom op het forum

 

 

ik heb een Aston1.05 met of een Magic module of een Matrix module doet het verder goed

de Aston krijgt netjes zijn update voor de C+ kaart

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je beide cams constant laten zitten of moet je de ene eruitdrukken als je de ander gebruikt?

Kiest de decoder zelf de juiste cam om te decoderen. Bijv bij de nederlandse zenders zou de 5000 beide cams kunne gebruiken om te decoderen?

Topfield 5000PVR Aston Cam ver. 2.26 Triax 88 cm draaibaar met Stab HH100 Usals Invacom octoLNB Humax HDCI2000 met originele irdeto HD C+ kaart Topfield 7710HD PVR CanDig kaart met HD pakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu de Aston en de MM1.11co er in met een titanium card voor Seca2 moet bij het over schakelen soms eve de tuner aan/uit wil die de juiste cam pakken maar meestal gaat het over schakelen zonder problemen

 

Let wel eve op de warmte ontwikkeling met twee cams word het erg warm dus is een koeling aan te bevelen

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke zenders pak jij extra met de titanium in de mm1.11conax ipv de fun 6in1 en voor hoelang is dat dan nog.

 

En als tweede, weet jij of het zin heeft of voordeel heeft om de aston dual aan te schaffen. Ik heb de thread van vorige week over de dual wel gelezen, maar daarin komt niet echt de combi met de mm voor in de 5000.

 

Alvast dank

Topfield 5000PVR Aston Cam ver. 2.26 Triax 88 cm draaibaar met Stab HH100 Usals Invacom octoLNB Humax HDCI2000 met originele irdeto HD C+ kaart Topfield 7710HD PVR CanDig kaart met HD pakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kiosk op thor

Seca2 ita [is aan het dicht gaan]

Seca2 spian

 

Dus dat zijn nog al wat film kanalen

 

dual cam heeft alleen voordelen met gebruik van de tweede tuner

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Mensen ,

wat is de beste oplossing op meer spaanse pelicolas/films/soaps te ontvangen . Ik heb een MR 0.70 hier en een aston dual cam.

Een tita in een MR werkt niet zo lekker volgens mij.

 

wie weet het?

 

gr, maarten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou aan de combinatie dual cam /MR kunnen liggen

 

ik heb een Aston1.05/Mr1.071 dit loopt bij mij erg goed

verder laatste update er in (software topfield)

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aston 1.5 voor je canal+ kaartje en dan een magic mod. voor je fun cardje. Soms idd heel even je ontvanger resetten als je van kanaal zapt tussen bv conax en seca.

 

Eerst even naar een FTA kanaal zappen werkt bijna ook altijd wel. Dus van kiosk even langs BVN voordat je naar ned zapt ;-)

Regards Sebastiaan,-

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...