Guest Posted February 3, 2001 Posted February 3, 2001 Ik heb met mijn GW, ASTON 1.04 en Micronik 1200s (2xCI MAM) alleen beeld op C+16/9 Cinecinemas discovery NGC en Taquila x en XX<BR>Alle andere zoals N1,2 3 Kiosk e.d niet<BR>De files van SatTurk zitten in de GW welke op alle zenders beeld geeft in Humax met dezelfde CI.<BR>Kan iemand mij meer info geven hierover??
Guest Posted February 20, 2001 Posted February 20, 2001 Soory voor de late reactie, ik was er ff tussenuit.<P>De software, ik heb er diversen geprobeerd, is op het moment 12.87.<BR>Ik weet niet meer wat ik nog kan doen.
-= [ Appien ] =- Posted February 20, 2001 Posted February 20, 2001 Dit probleem had ik ook, heb toen mijn schotel overnieuw uitgericht, en toen werkte alles weer..
Guest Posted February 20, 2001 Posted February 20, 2001 werkt bij jullie de s*ca update wel binnen bij jullie.<BR>laat het even weten aub.
Guest Posted February 23, 2001 Posted February 23, 2001 Weet ik niet, heb ik nog nooit geprobeerd.<BR>Ik probeer eerst op alle zenders beeld te krijgen...
Guest Posted February 23, 2001 Posted February 23, 2001 Seca au werkt bij mij ook niet op de 1200, gewoon geen au op de kaart proggen dan werkt het wel.<P>Groeten,
Guest Posted February 24, 2001 Posted February 24, 2001 Waarom heb ik key01 dan om geen update te krijgen.<BR>je zult maar een abo hebben en geen update ktijgen je krijgt geen kaart toe gestuurt met de nwe key's het moet gewoon doen.<BR>anders hadden ze de s*ca eruit moeten laten.
Recommended Posts