Ga naar inhoud


canaaldigitaal vlaanderen


Aanbevolen berichten

jongens,<P>ik heb hier een canaaldigitaal vlaanderen ontvanger met een originele smartcard.<BR>nu is mijn vraag , hoe moet ik die kaart programmeren .<BR>ik heb zelf van proggers een phoenix, goldprogger en een jdm 1.0.<BR>kan ik hier iets mee doen .<BR>hopelijk krijg ik reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi,<P>Volgens mij is c+ vlaanderen alleen te ontvangen met een kabelbox (of een hele grote schotel) ik neem dus aan dat het een kabelbox is ??<P><BR>Allcamjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja het is een kabelbox allcamjan.<BR>ook met een originele canaal digitaal kaart.<BR>de kaart ziet eruit als een ASTRO 2 , maar het is niet de zelfde.<BR>ik heb ook all geprobeerd met GW-kaarten ,maar ik denk dat ik de verkeerde hexfiles heb.<BR>ik hoop dat ik nog reacties krijg<BR>see you.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht je de kaart moest behandelen als een seca mosc kaart.<P>Bij key-sites de key's halen en met sce113 of MKv4 of progoff1.3 op de kaart proggen.<BR>Ik prefereer de eerste 2 soft.<P>zelf niet getest. maar key's vind je op seca-key's-sites.<P>Laat maar eens iets weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb het geprobeerd , de eerste twee softs geven geen reactie op de kaart .<BR>progoff dat weet ik nog niet , maar ik blijf het niet opgeven.<BR>ondertussen heb ik wel beeld via een gw kaart. (mits de juiste files).<BR>maar voor die originele open te krijgen , is voorlopig nog een raadsel.<BR>op één programma reageerd de kaard wel en dat is met cardtuner , maar dat is dan ook alles.<BR>wie kan mij verder helpen?<BR>zodat ik de ervaring kan delen met andere mensen.<BR>bedankt op voorhand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...