Ga naar inhoud


SKY abo werkt in NL


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een SKY abo in Nederland. Het kost rond 45 gulden per maand en daarvoor heb ik gekozen voor het Family pakket. Dus zenders als SKY one, Nick, Paramound, Sci-fi etc. Je kan ook de filmkanalen erbij nemen en sport. maar dat heeft mijn interesse niet. Ik betaal netjes ieder maand automatisch via de creditcard de kosten. NO Problem. In beginsel moet je natuurlijk de sky box kopen met embedded videoguard.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit is al geruime tijd dat je in België, Nederland en Frankrijk hierop kan abonneren, alsook de box kopen. Mochten onze leden wat meer op de sites van onze sponsors kijken dan zouden ze dit al lang geweten hebben.<p>[ 15-08-2001: Message edited by: SatMan ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfs in de Veronica Satellite kan je al advertenties vinden met Skyboxen....<BR>Echt een stuk beter dan die troep uit H'sum. En een goede keuze uit de abo's! Kijk maar eens op <A HREF="http://www.sky.com" TARGET=_blank>de Sky homepage</A> en dan op de buton van Skydigital. Daar staan al de abo vormen. Moeten ze in H'sum maar eens naar kijken!!! laugh.gif" border="0<p>[ 16-08-2001: Message edited by: satwilly ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan wel een abo nemen op die SKY paketten via SKY zelf, maar natuurlijk niet als je vermeld dat je buiten de UK zit. Je moet ook met een modum in verbinding staan. Maar na een jaar schijnt dit anders te kunnen. Hoe weet ik ook niet. Ik heb GEEN engels adres. Het word weer door een "mannetje"gedaan. En nooit geen problemen en dit is het geld tenminste WEL waard. Ik kijk er regelmatig naar terwijl de andere zenders die wij op dit forum een warm hart toedragen (^_^) alleen leuk zijn om te hebben. Ik kijk nooit naar die franse zenders maar het is leuk om te hebben. Ik ben nu bezig met AFRTS (AFN)<BR>Ik probeer de decoder geautosireert te krijgen maar zoek ondertussen naar mensen die in de buurt van een basis wonen en het signaal via ether kunnen pakken 9en opnemen). misschien is er iemand die dat kan by the way...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk ns iemand die met AFN bezig is. Ik probeer al ene tijdje an ene Powervu te komen.<P>Hier bij mij in de stad is er een cafe war ze de sort van AFN af en toe aangooien. De eigenaar doet heel geheimzinnig over wat, waar en hoe.<P>Als je wat info hebt kun je me dan meelen?<BR>Thanx<BR> lotusje@hotmail.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al geprobeerd om de SKY kaart uit te lezen maar die goudkleurige chip zit niet precies op dezelfde plek waar ik mijn goldkaartjes ook heb zitten. Ik zou dus die chip los moeten peuteren en verplaatsen. Maar daar heb ik eigenlijk weinig zin in. maar als er iemand een idee heeft, wil ik best meewerken op SKY wat "toegangkelijker" te maken....

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste schrijver heeft ongetwijfeld via een Engels adres of een tussen mannetje zijn SKY abo bemachtigd.<BR>Voor 45 gulden krijg je misschien net aan het BASIS pakket, dat betekent geen films en geen sport. ERG DUUR.<BR>Als je een vol pakket wil, betaal je nu iets van 35 pond (dfl 125 of meer) per MAAND.<P>Als je voor 300 pond een SKY box koopt hoef je geen link te hebben via je telefoon lijn en kun je de box dus in het buitenland gebruiken. Echter SKY mag aan jou in het buitenland geen kaart verkopen, simpelweg omdat ze voor hun programma's alleen rechten betalen voor de UK.<P>Ik blijf lekker Astra 19.2 kijken hier in Engeland.<P>Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je van de prijs vind moet je zelf weten. 45 gulden vind ik niet duur voor de heleboel zenders die ik krijg. Als ik dan extra moet betalen voor dure filmkanalen (wat SKY is) dan kan ik beter een betaal abo nemen op C+ . dan heb ik er ook ondertitels bij. enne,....ik heb dus GEEN adres in Engeland maar benut de mogelijkheden van het niet waterdichte codeerplan van SKY!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...