Ga naar inhoud


Humax ci8100


Humming

Aanbevolen berichten


Citaat:

O.k. maar dan, wat zijn de mogelijkheden;
is ie te patchen?
welke kaart kun je dan gebruiken?
is de firmaware up to daten?

Ik heb een 5400z gehad wat is het verschil?


Ik begrijp dat de zoekfunctie te moeilijk voor je is, vooruit dan maar.

- deze ontvanger heeft 2 CI slots en er kunnen dus gewoon 2 CI modules in (bv JokerCam en een Aston)
- je kunt een kaart gebruiken welke in de door jouw gekozen module werkt (bv JokerCam icm f*nkaart)
- de firmware is te updaten via de PC (rs232) of via de satelliet (ota)
- de 5400z heb ik nooit gehad maar volgens mij heeft de 8100 niet veel meerwaarde dan de 5400z, behalve de moderne techniek, SPDIF uitgang voor digitale audio weergave en de vormgeving.

De CI-8100PVR (met harddisk dus) kan ik je ook aanbevelen deze heeft ook een meerwaarde.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
wel een stuk duurder voor die PVR meerwaarde, is een combinatie met DVD recorder niet interessanter dan een harddisk?


Heeft een DVD recorder ook Time-Shift ?

De opnametijd van een HD is beduidend langer.

Persoonlijk vind ik DVD-recorders nog te duur voor de vele problemen die ze veroorzaken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik heb wel degelijk gebruik gemaakt van de zoekfunctie maar het enige wat ik vind is mijn eigen vraag........maar bedankt voor de info.

Ik kan 'm nieuw ongepatched voor € 200,- krijgen is dat een goeie deal?


De prijs is redelijk, indien nieuw en met garantie. In Duitsland kosten ze ongeveer €155,00 (€270,00 met 80GB HD)

Als je de zoekfunctie in het Humaxforum naar "8100" laat zoeken, meer dan 150 berichten.

Gepatched is er moeilijk aan te komen het is nl een CI ontvanger en werkt dus met CAM's.

Zoals "grote voet" al schrijft is deze niet te patchen. Het is ook niet mogelijk om er later een HD in te bouwen, hiervoor moet je een CI-8100 PVR ready kopen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...