Ga naar inhoud


pw


maveric

Aanbevolen berichten

--------------------------------------------------------------------------------<BR>habe soeben mit nem freund telefoniert der seit jahren pw in seinem geschäft vertreibt.<BR>er sagte mir das am sonntag beim formel eins mal wieder ein störcode rausgeschickt werden soll. desweiteren hat man ihm wieder mal seinen händlervertrag gekündigt und auch seine händlerfreischaltung,da es ab september neue verträge gäbe. Auch gibt es keine händlerkeys mehr. desweiteren wird pw demnächst keine keys mehr über kabel oder sat rausschicken, sondern die karten nur noch direkt bei pw freischalten...d.h. das wenn mal als abbonent ein neues programm dazu haben will, so muß man die karte zu pw schicken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Auch gibt es keine händlerkeys mehr. desweiteren wird pw demnächst keine keys mehr über kabel oder sat rausschicken, sondern die karten nur noch direkt bei pw freischalten...d.h. das wenn mal als abbonent ein neues programm dazu haben will, so muß man die karte zu pw schicken. <HR></BLOCKQUOTE><P>Wass soll dieses posting?????<BR>Händlerkeys gehen immer noch.....<BR>Karte zu PW schicken: kwatsj.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Auf hollandisch:<BR>Heb zojuist met een vriend getelefoneerd die sinds jaren PW in zijn winkel verhandeld.<BR>Hij vertelde mij dat komende zondag tijdens de formule 1 weer een stoorkode uitgezonden wordt. Verder is zijn dealerslicentie weer eens opgezegd en ook zijn handelaarsvrijschakeling, omdat er vanaf september nieuwe contracten zouden gelden. Ook bestaan er geen handelaarskeys meer. Verder wil PW binnenkort geen keys meer via kabel of sat versturen, maar de kaarten alleen nog direct bij PW vrijschakelen. dat betekent dat als je een keer een nieuwe zender aan je abbonement wilt toevoegen, dat je dan de kaart aan PW moet opsturen<p>[ 18-08-2001: Message edited by: feenstra ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo medesatters,<P>ik vind het fijn dat er hier een bericht word neer gezet.<BR>Maar dit is een Nederlandsboard,,, dus graag in het Nederlands.<BR>Want als ik een nieuw sleutel moet hebben voor de Huma*** edit, moet ik het ook in het Duits fragen.<BR>Als dat niet in het Duits is krijg ik het bericht terug, met de melding ,,,Ik kan Nederlands niet lezen, begrijp er niets van.<BR>Dus graag informatie in het Nederlands.<P><BR> frown.gif" border="0frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren, niet gelijk de strijdbijl oppakken!!<P>Het gaat hier om nieuws en niet om een vraag.<P>Iemand ziet ergens wat info staan en post dit in dit forum, jammer het is in een andere taal maarrr gelukkig zijn er medesatters met een talenknobbel dus het is heel snel vertaald en iedereen kan het lezen.<P>Vragen natuurlijk in het Nederlands.<P>Nu maar afwachten wat er waar is van dit bericht.<P>groeten,<P>Zeeman.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@hobbybob<BR>je moet maar wat meer op de duitse sites gaan lezen daar gebeuren de laatste weken hele vreemde dingen.<BR>bijvoorbeeld om de ongeveer 6 uur een code wissel is dus nieuws en belangrijk voor onze hobby.<BR>als straks jouw premiere file niet meer werkt vraag jij ook weer om de key of file.<BR>@allen <BR>let meer op de duitse sites leo is bezig. <BR>dit voor de mensen die premiere (voetbal)<BR>nog willen zien.<BR>Ibby<p>[ 18-08-2001: Message edited by: Ibby ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad medesatters,<BR>ik had hierop geen commetaar moeten geven.<BR>Maar ik had er een beetje moeite mee,<BR>ik had de gehele dag met een collegea uit Munchen moeten babbelen natuurlijk in het Duits.<BR>Kom je thuis, zwengel je de pc aan.<BR>Je kijkt bij Sat4All, en wat zie je daar.<P>Als er medesatters zijn die gekrenkt zijn, het was niet mijn bedoeling.<P><BR> smile.gif" border="0smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...