Jump to content

Recommended Posts

Posted

hoe kan het dat een goldkaart in een ascom niet werkt en een witte kaart wel terwijl ze in een aston of nokia philips allemaal werken bovendien heeft de ontvanger wel gewerkt op een goldkaart en sommige werken nog steeds alleen als je een nieuwe progt doet hij het niet sterker nog als ik een werkende uitlees en prog doet hij het ook niet wel in andre ontvangers rararara???? [*]null mad.gif" border="0<p>[ 17-06-2001: Message edited by: eb ]

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...