Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

maikie je zegt helemaal niet wat voor progger je hebt en wat voor kaart?<BR>Stel je hebt een waffer kaart dan prog je eerst de 16F84 met de loader, daarna de eprom daarna zet je de goede hex op de 16F84<BR>Als je zoekt dan kom je wel een zippie tegen waar alles inzit en uptodate is, normaal hoef je eerst hier niets in te veranderen.<BR>Herbert

• Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

ik heb waferkaart en een goldprogrammer en volgens mij hoef ik dan geen loader te laden<BR>want doet het aparaat voor mij mijn ontvanger is in nokia mediamaster 9500 met dvb 2000 ik heb al een heleboel files geprobeerdt maar er werken er maar twee van op mijn ontvanger maar pw blijft zwart. als er werkende files zijn oke maar dan weet ik nog steeds niet hoe ik de keys moet editen<BR>please help me with dis problem greets maikie

Geplaatst:

ik heb waferkaart en een goldprogrammer en volgens mij hoef ik dan geen loader te laden<BR>want doet het aparaat voor mij mijn ontvanger is in nokia mediamaster 9500 met dvb 2000 ik heb al een heleboel files geprobeerdt maar er werken er maar twee van op mijn ontvanger maar pw blijft zwart. als er werkende files zijn oke maar dan weet ik nog steeds niet hoe ik de keys moet editen ik denk dat ik het goed doe maar het beeld blijft zwart wie o wie helpt mij<P>greets maikie confused.gif" border="0

Geplaatst:

beste maikie<BR>als je vele files heb moet je de picfile en de eepromfile bij elkaar houden en niet door elkaar gebruiken.<BR>neem een file die werkt.<BR>de eepromfile met het programma eepromedit openen dan bij prem. de nieuwe keys erin zetten dan save as maikie eep opslaan.<BR>nu heb je een nieuwe eepromfile.<BR>verander ook de picfile van naam in maikiepic dan kan je het gemakkelijk vinden.<BR>mischien moet je ook eens een nieuwe settingslijst in de nokia zetten?<BR>succes <BR>Ibby

Geplaatst:

beste maikie<BR>heb je pm gelezen en ook jouw postings.<BR>hier uit blijkt dat je wel zeer veel wilt weten en uit proberen .<BR>in 16 dagen en 52 postings om alles te weten tekomen.<BR>de files die werken zijn bv duckfiles waarom de eeprom veranderen?<BR>wij zijn ook niet in 16 dagen overal achter gekomen maar kosten jaren zelf proberen .<BR>succes<BR>ibby

Geplaatst:

de duckfiles werken bij mij dus niet beeld blijft en die van beamer en die van vele anderen ook niet als ik ze edit gebeurt er wat maar niet veel ik vraag toch ook niet om keys of hex files of bin

Geplaatst:

ja ibby je hebt ook wel gelijk maar als je niet weet waar je moet beginnen wordt dit zeer moeilijk als je begrijpt wat ik bedoel<BR>groetjes maikie

Geplaatst:

beste maikie<BR>volgens mij moet je de topics programs hard&software eens lezen over de goldprogrammer.<BR>klik bv.365 dagen aan en daar staat veel over het programmeren daarmee.<BR>veel lezen is dus mijn remedie.<BR>dit board is geen vrijschakelboard<BR>veel lees plezier.<BR>Ibby

Geplaatst:

hallo ibby vraag ik dan om codes of zo nee toch ik vraag alleen maar hoe het in zijn werk gaat

Geplaatst:

en ik weet ook hoe ik de kaart proggen dus daar ligt het niet aan maar ik heb wel in de gaten dat je hier ook van het kastje naar de muur gestuurd wordt ik had toch wel een beetje meer suport verwacht ik vind de site verder oke maar toch soms vind ik dat we wel een beetje raar met elkaar omgaan maar ja het zal wel aan mij liggen ik zal wel dingen vragen die onmogelijk zijn lijkt het. oja ibby ik ben al veel langer actiev op dit gebied en knoei er dus ook al langer mee maar heb me pas aangemeld bij sat4all omdat een kennis van mij zij dat dit de beste sat site was dus heb ik me aangemeld <P>groet maikie frown.gif" border="0

Geplaatst:

ik bedoelde er alleen mee dat het soms veel help.<BR>probeer eepromedit 250 of 225 eens .<BR>neem de werkende eepromfile en zet daar de goede keys in voor prem save as en je heb de nieuwe eeprom.<BR>de keys heb je al heb ik begrepen.<BR>succes<BR>Ibby

Geplaatst:

Ik heb de nieuwe settings er in en de files hou ik bij elkaar want er zijn er maar twee die ik aan het draaien krijg. maar ik hou zwart ik ben al wel een keer zover gekomen dat hij aangav dat hij door kwam dat een s kwam in plaats van een pijltje maar nog steeds zwart maar ik blijf knoeien net zolang tot ik het werkende de heb dus er word nog steeds hulp gevraagt en in idergeval albedankt voor jullie hulp <BR>groetjes maikie smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0confused.gif" border="0

Geplaatst:
cool.gif" border="0 @maikie cool.gif" border="0 <P>***** YOU HAVE MAIL ******<P>Willy's back<P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>What's in a number ? <HR></BLOCKQUOTE>
Geplaatst:
read.gif" border="0 <BR>Vergeet niet het Cardtype en de country code aan te vinken voor je saved. Ook de volgorde van de providers wil wel eens verschillen bij de files. Preferences aanpassen dus....<P>Veel plezier met de hobby.<P>>Willy202<
Geplaatst:

maikie als je wil weten hoe het werkt dan zul<BR>je toch eens verder moeten kijken dan dat je neus lang is..<BR>Schijnbaar stel je alleen vragen en heb je nog niet verder gekeken.<BR>Als ik ergens de hex/bin files weghaal dan werken ze, ik ga dus NIET editen..<BR>Het is wel het leukste als je dat zelf kunt maar zie nu eerst eens fatsoenlijk een kaart aan de gang te krijgen met de werkende files.<BR>Je wilt meteen teveel, je loopt in 7 sloten tegelijk, je haalt alles door elkaar, je bent een warhoofd confused.gif" border="0 <BR>Herbert

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.