Ga naar inhoud


Canal - Nu ook bij Albert hein


Avalon

Aanbevolen berichten

Hallo<P>Gaat het zo slecht dat ze bij Canal- nu ook al op de kleintjes gaan letten ze hebben daar echt geen verstand van een goeie marketing. Nu mogen ze van mij helemaal het heen en weer krijgen daar. Straks komt albert hein nog met een eigen merk kabel decoder.<P>Groetjes <BR>Avalon <P>Moderator <BR>Sat4all™

Link naar reactie
Delen op andere sites


Avalon, ik begrijp jouw bericht eerlijk gezegd niet.<P>Gaat het over slechte marketing van Canal+<BR>in het algemeen ?<BR>Of over de actie "Gratis lnb+schotel" ?<BR>Of gaat Albert Hein Canal+ ontvangers<BR>verkopen?<BR>Of over heel iets anders?<P>Alvast bedankt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sattaz<P>Het is de marketing die C+ voert op dit moment. Toxic zegt het goed. Als een satzaak een programmer op de plank heeft liggen dan zijn het direct criminelen maar als de Ah een decoder verkoopt geef er zelf maar een naam aan :-)<P>Mojo let invervolg AUB een beetje op het taal gebruik. <P>Groetjes <BR>Avalon <P>Moderator Sat4all™

Link naar reactie
Delen op andere sites

Why not ? eigenlijk.<P>Ik kom niet zo vaak in de AH maar moest lang geleden al lachen om de uitbreiding van AH, koop je gewoon een mobieltje met abonnement en weet ik veel wat voor rommel nog meer.<P>Zo zag ik laatst bij Bart Smit (in het vorige millenium nog speelgoedzaak) ook mobieltjes, dvd films en ga zo maar door.<P>Van mij mogen ze hoor; ennuh ... om de discussie over kaartjes enzo maar niet opnieuw te starten; ook die mogen van mij hoor!<P>Als er geen markt voor is doeken die extra's in de AH e.d. vanzelf wel weer op.<P>Leve het ondernemerschap !<P>gehoord in de AH:<BR>..." mag ik van u 2 kilo sateliettuner en een abonnement..." <P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaja... en noemen jullie nu nog maar eens een satshop op waar ze 32 kassa's hebben smile.gif" border="0<P>Lijkt me wel fun om met een persoon of 20 op zaterdag ochtend... met allemaal een "kapotte" tuner/decoder uren aan de kassa gaan zeuren....... shocked.gif" border="0 <P>Ik wil hier wel een zaterdag ochtend aan op offeren....... laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>(Nog effe en je kunt bij AH ook nog boodschappen doen...) rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand trouwens of je die decoder ook om kunt bouwen??<BR>Er zit een tijdschakelaar in die na +/- 2 weken de decoder uit schakeld!!!<BR>Bij AH is het wel zo leuk dat je de formulier pas thuis hoeft in te vullen!!!<BR>Dus kun je die bak lekker met gemak openschroefen.<BR>Ik heb gehoord dat je iets met een elco en het lithium baterijtje moet???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...