Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik weet niet of dit in de goede topic staat maar hoop het wel.<BR>Vanavond is ff wat nieuwe files getest waar ook iets tussen zat wat vi*cces zou moeten decoderen in een humax.<BR>Gebruik hier een 5400 met 2.3 versie.<BR>Na het proggen ff kijken natuurlijk en het werkt perfect.......<BR>Ben alleen benieuwd hoe ik de boel kan editten,maar dat zal wel lukken met de tijd.<BR>Bij deze in ieder geval een groot compliment aan de makers cq bedenkers van dit mooie project.<BR>Hier even een stukje uit de readme file:<BR>Providers:<BR>008C00 Canal+ France<BR>007C00 TPS<BR>007800 CSN<BR>007000 AbSat<BR>001C10 UltraBlue<BR>00B000 SloTV<BR>00C400 NTV International<BR>009400 SRG<P>En het mooie is dat wat er staat ook werkt.<BR>Veel kijkplezier allemaal.<BR>JFFF

Posted

@-=JFFF=- , het werkt inderdaad goed. En het lijkt zelfs alsof het zappen tussen de Viaccess kanalen sneller gaat dan met de normale Viaccess CI module.<P>Alleen jammer dat NTV international het niet doet. Heb jij deze provider wel aan de praat? Zo ja, wil je me dan even de frequentie van deze provider geven! Ik denk dat ik dan namelijk naast de frequentie zit, ik kan deze provider namelijk ook niet met de normale Viaccess CI module krijgen.<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Posted

@harry, bedankt voor de tip. Ik zal die nieuwe key (0E) er meteen eens in doen.<P>@xfiles69, je kunt die file halen bij Duckfiles.<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Posted

Hi,<BR>Ze werken maar je kan er zelf niets aan editten en maar 8 providers.Dat vind ik spijtig,maar ik ben zeker en vast tevreden.Weet er toevallig iemand ofdat je ze op een of andere manier kan editten?<P> laugh.gif" border="0

Posted

@frogger25:<BR>Zoals ik hierboven rolleyes.gif" border="0 al heb vermeld: er is een 16 provider file en ook editors (b.v. picbined).<BR>Zoek en gij zal vinden.... laugh.gif" border="0

Posted

kan ik de file via/ird op een gewone goldcard proggen of heb ik zoeen ds9-kaard nodig

Posted

@Mistermixer,<BR>Je hebt me hierover een PM gestuurd, zonder je email te vermelden kan ik geen antwoord geven. Je hebt ook geen email adres in je profile staan.

Posted

hoi jongens kan ik dat ook met een gold cart doen allemaal???/<BR>ik ben benieuwd of het kan <BR>bedankt alvast tongue.gif" border="0

Posted

als dat allemaal kan met een gold card hoe moet dat dan en wat heb ik er voor nodig<BR>ik heb een humax 5400 aston 1.05 cam<BR>welke files moet ik hebben <BR>ik ben nog niet zo heel erg bekent met deze hobby sory daar voor maar een beeetje hulp kan ik wel gebruiken<BR>bedankt

Posted

ja het werkt maar de tv1000 kanalen doen het niet <BR>wet iemand hoe dit komt??? mad.gif" border="0

Posted

okee maar die ds9 kan ik toch niet met een gold card gebruiken of wel ???<BR>bedankt duck

Posted

Tv1000 werkt niet omdat deze niet in de file is opgenomen, er zitten allemaal Hotbird providers in. Met de lite versie van ds9 werkt tv1000 wel!

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...