Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik heb precies gedaan wat erop de handleiding staat. Dat ging allemaal goed totdat ik bij het programmeren de foutmelding krijg: verification errors, met een lijst codes. <BR>Nu weet ik niet of/en hoe ik de kaart moet erasen of verificeren?

Posted

wat dacht je van uitproberen?<BR>Ik krijg al meer dan een jaar die errors ,maar de kaarten werken wel.<BR>Kijk eens in welke regel de fout staat.<BR>Over het algemeen zitten bij mij de fouten op het eind van de hexdecimale reeks(onderaan).<BR>Daar staat niks wat interesant is voor de werking van de kaart (normale secafile).<BR>Werkt dus prima.<BR>Je kunt ook een beetje spelen met de delay(omhoog/omlaag)

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...