Ga naar inhoud


kiosk heeft iets nieuws


Gast

Aanbevolen berichten

Sinds kort heeft de Franse Kiosk weer iets nieuws bij hun decodering!!!!<BR>Bij het uitzenden van footbal valt het beelt weg om de 5 tot 10 sec en krijg je een bericht geen audio of gedecodeerd .<BR>Films zijn nog gewoon te kijken .(Gelukkig ben ik geen footbal fan) iemand al bekend met dit fenomeen. rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


DIT HEEFT TE MAKEN MET JE PID'S <BR>ALS ER VOETBAL WORDT UITGEZONDEN DAN VERANDEREN ZE DE PID'S OP DAT KANAAL <BR>WAT JE KAN DOEN IS OM (ALS JE EEN FRANSE VOETBALLIEFHEBBER BENT ) <BR>APARTE KANAALEN MAKEN MET DE BETREFENDE PID<BR>(HOEFT JE NIET STEEDS HET KANAAL UP TE DATEN)<BR>PS VRAAG ME NIET OM DE PID CODE'S WANDT IK BEN OOK GEEN FOOTBAL LIEFHEBBER

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bink, val je altijd in herhaling? laugh.gif" border="0<BR>Geintje hoor.<P>Ik heb helemaal geen last van knipperende beelden.<BR>Ik kan gewoon voetbal kijken.<BR>Tenminste als ik van voetbal houd wat dus niet het geval is. smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar hoe zit dat hier nu ????<BR>Is er dan echt niemand die van voetbal houdt ???<P>Dan heeft het natuurlijk niet veel zin om de wedstrijden in pay per view uit te zenden hé!<P>VERDORIE TOCH !!!<P>De Groeten,<BR>Marky<P>Ps: eigenlijk HAAT ik voetbal wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan iemand mij dan vertellen welke PID je moet instellen?<BR>Zelfs op de Hummie komt dit probleem voor.<BR>En ja , voetbal vind ik WEL leuk en zaterdag AS echt zenuwachtig naar Oranje kijken !<P>Pino

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn nu aan het spelen, geloof ik, onze<BR>arrogante (Nederlandse ????) helden??....<BR>.....<BR>Ik hoop , dat ze VERLIEZEN ---- het liefst met 20-0 tegen Ierland, zijn wij gelijk de rest van het seizoen/jaar verlost van hun gezichten en dat gezever hoe goed zij wel zijn, kan dat arrogante overbetaalde knulletje van Van Gaal zich gaan bemoeien met het schoonmaken van de rioolputjes!!!!!<P>Goed geraden, ik hou niet van Football. smile.gif" border="0smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...