Jump to content

kiosk heeft iets nieuws

Guest

Recommended Posts

Sinds kort heeft de Franse Kiosk weer iets nieuws bij hun decodering!!!!<BR>Bij het uitzenden van footbal valt het beelt weg om de 5 tot 10 sec en krijg je een bericht geen audio of gedecodeerd .<BR>Films zijn nog gewoon te kijken .(Gelukkig ben ik geen footbal fan) iemand al bekend met dit fenomeen. rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0

DIT HEEFT TE MAKEN MET JE PID'S <BR>ALS ER VOETBAL WORDT UITGEZONDEN DAN VERANDEREN ZE DE PID'S OP DAT KANAAL <BR>WAT JE KAN DOEN IS OM (ALS JE EEN FRANSE VOETBALLIEFHEBBER BENT ) <BR>APARTE KANAALEN MAKEN MET DE BETREFENDE PID<BR>(HOEFT JE NIET STEEDS HET KANAAL UP TE DATEN)<BR>PS VRAAG ME NIET OM DE PID CODE'S WANDT IK BEN OOK GEEN FOOTBAL LIEFHEBBER

Bink, val je altijd in herhaling? laugh.gif" border="0<BR>Geintje hoor.<P>Ik heb helemaal geen last van knipperende beelden.<BR>Ik kan gewoon voetbal kijken.<BR>Tenminste als ik van voetbal houd wat dus niet het geval is. smile.gif" border="0

Ja maar hoe zit dat hier nu ????<BR>Is er dan echt niemand die van voetbal houdt ???<P>Dan heeft het natuurlijk niet veel zin om de wedstrijden in pay per view uit te zenden hé!<P>VERDORIE TOCH !!!<P>De Groeten,<BR>Marky<P>Ps: eigenlijk HAAT ik voetbal wink.gif" border="0

Kan iemand mij dan vertellen welke PID je moet instellen?<BR>Zelfs op de Hummie komt dit probleem voor.<BR>En ja , voetbal vind ik WEL leuk en zaterdag AS echt zenuwachtig naar Oranje kijken !<P>Pino

Ze zijn nu aan het spelen, geloof ik, onze<BR>arrogante (Nederlandse ????) helden??....<BR>.....<BR>Ik hoop , dat ze VERLIEZEN ---- het liefst met 20-0 tegen Ierland, zijn wij gelijk de rest van het seizoen/jaar verlost van hun gezichten en dat gezever hoe goed zij wel zijn, kan dat arrogante overbetaalde knulletje van Van Gaal zich gaan bemoeien met het schoonmaken van de rioolputjes!!!!!<P>Goed geraden, ik hou niet van Football. smile.gif" border="0smile.gif" border="0

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.