Ga naar inhoud


Editor voor irseto


Aanbevolen berichten

Ik heb al even een search uitgevoerd op het board, maar ik kan<BR>nergens een goede editor vinden voor de laatste Alfrdeo 10S4I file.<BR>Ik heb wel een irseto editor voor 8 providers gedownload bij duckcity, maar deze file van Alfredo heeft er 14, dus..<BR>Wie helpt mij op weg? Mijn dank is groot!<P>B.W.

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Bokky W,<P><BR>Ik heb het zelfde probleem toen pw weg was...<P>Ik ben ook met irseto6 bezig geweest maar dit is toch voor irdeto-viacsses?<BR>Je moet toch een irdeto-seka editor hebben.<BR>Want ik krijg hier irseto6 niet goed open voor de alfredo 4x10 file.<P>Inmiddels heb ik een andere file gevonden, die wel werkt 5x10 Duitse page!, dus ben niet verder gegaan met irseto6.<P>Werkt irseto6 met seka bij jouw wel dan?????<P>Groeten Fred.<P><BR> smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de file IRSETO6.EXE opent dan staat daar toch echt bovenaan Irdeto en onderaan Seca.<BR>Ik gebruik de Irseto5+10 file van duckcity.<BR>Het enige wat ik heb gedaan is de nieuwe keys proggen van sept. en klaar.<BR>Er bestaat ook nog een VMA's 10 in 1 seca-irdeto editor. Echter kun je daar alleen seca mee editten.<P>Kortom, ja het werkt wel.<P>groet,<BR>B.W.

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de eendensite staat ook een 5*ir10*se file.Bij deze file staat ook een editor.<BR>Volgens mij moet dat ook lukken.Ga van de week wel even proberen als het weer het toelaat.<P> tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0

VU+ DUO - SEG SR-800 - Nokia 9500S - Dreambox 7000S

Wavefield T90 (28.5E-23.5E-19.2E-16E-9E-5E-1W-5W-8W-15W)

Yamaha TRX850 SuperTwinSport

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Irseto6 gedownload en de keys van Seca handmatig aangepast met sept keys. <BR>Ik heb ook de keys van PW alleen hoe zet je die erin. Bij prov00 of prov10. Ik begrijp niet hoe irdeto codes werken.<BR>kan me iemand dit uitleggen zodat ik verder kan editten ?<P>Huub

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...