Jump to content

Enge brief van Ca*al Di*ita*l

Guest

Recommended Posts

Hoi MedeSatters<P>het is misschien oud nieuws, maar ik kreeg een enge brief van Ca*al+.<BR>Je maakt de brief open, en wat zie je daar.<BR>Een paar lelijke gezichten, en je kunt 5000,- winnen.<BR>Maar ik vind nog het ergste, dat ze leden te werven via een waardelose brief.<BR>Je moet ze bellen, je kunt dan een maand naar Cana*+ kijken.<BR>Ze schrijven dan dat ze je op tijd bellen/schrijven dat de maand afloopt.<BR>Je moet ook nog schrijftelijk opzeggen, doe je dat niet heb je een groot probleem.<BR>Je hangt er dan een jaar aan vast.<P>Ik zou wel eens willen weten ,als er mensen zijn die dit doen.<BR>Gebeld of geschreven worden dat hun maand afloopt.<P>Als ik toch op deze manier leden moet werven, dan ben ik tocht diep gezakt.<P><BR> frown.gif" border="0mad.gif" border="0frown.gif" border="0

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.