Jump to content

2 vragen

Guest

Recommended Posts

Hoi allemaal,wie weet voor mij de url van duck.<BR>Ik heb op dit board, gevonden ,een turkse url met programa software en door storing op mijn pc ben ik alle bestanden kwijt geraakt.<BR>graag hulp van jullie allemaal.<BR>p.s, je kunt ook de seca en\of viaccess op sturen.<BR>met vr.gr. debo<BR> deboger@hetnet.nl <P>excuses voor het verkeerd invoeren<p>[ 27-08-2001: Message edited by: debo ]

Debo krijgt van mij dan ook een waarschuwing.<BR>Debo: Eerst lezen en dan pas doen! Vooral als je een e-mail notificatie krijgt als je een nieuwe PM hebt. Dan krijg ik misschien de volgende keer niet al jouw privé mail frown.gif" border="0<BR>PM's moet je via een PM beantwoorden. NIET VIA EMAIL!!<BR>EEN NIEUWS EN INFO FORUMS IS NIET VOOR VRAGEN. DAT STAAT NOTABENE IN DE FORUMOMSCHRIJVING! blush.gif" border="0<BR>Lees de regels van dit board en handel naar van hand.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.