Jump to content

Recommended Posts

Posted

Wie weet hoe ik een Goldcard moet Proggen met een VP20 Progger<BR>Welke software en welke instellingen moet ik gebruiken<BR>Ik heb zelf al Chipcat IcProg geprobeerd maar waarschijnlijk doe ik iets fout<BR>Please wie helpt me<BR>Ik heb zelf een Humax met Funcard en moet voor een kennis een Goldcard Proggen

Posted

chipcat:hendeltje naar beneden voor loader,hendeltje naar boven voor eeprom,hendeltje naar onderen voor pix hex/bin dit alles met 3.5 mhz.<BR>Let op de jumpers dat die niet op atmel staan.<P> greetings goto.

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Posted

aanvulling op goto. ***geen-reclame*** 1.7 werkt idem dito. Hendeltje beneden loader(mode 2), eprom hendeltje naar boven(mode 0), pic weer hendeltje beneden. Dit kan ook met 6mhz. Werkt dus iets sneller dan chipcat. Jumpers op pic stand(= vanaf cardlezer gezien, onder schakelaar/hendeltje, jumpers 1 en 2 in linker stand gesloten). Derde jumper is voor 3,57/6 mhz. In linker stand staat ie op 3,57 mhz.<P>Suc6<BR>themenk

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...