Ga naar inhoud

Sat4all gebruikt cookies. Lees meer over het gebruik van cookies op sat4all in onze Privacy Policy    Ik accepteer alle cookies

Welkom op Sat4all

Registreren op sat4all.com is gratis. Als je registreert kan je gebruik maken van veel meer functies zoals de uitgebreide zoekfunctie, het plaatsen en beantwoorden van berichten, berichtnotificaties ontvangen als iemand een bericht geplaatst heeft in een forum dat je graag volgt, je kunt een persoonlijk profiel aanmaken en direct met andere leden communiceren. Wordt dus nu lid!

Foto

Nieuwe Product key Win-XP-SP2 prof plaatsen?

• Login om te beantwoorden
35 reacties in dit onderwerp

#31 Offline Jan Ambers - Geplaatst: 8 december 2008 - 20:41

Jan Ambers

Sat4all Core Member

• Leden
  • 4049 berichten
Als je het wil, meld ik hier m'n licentienr en faktuurnr, dan ben je gerust dat ik ook recht sta!

#32 Offline Xilence - Geplaatst: 8 december 2008 - 21:37

Xilence

Sat4all regular

• Leden
  • 139 berichten
Origineel bericht van: Ome Merde
als er in mijn omgeving een Windows PC niet wil wat ik wil qua validatie dan is het met één telefoontje richting Microschoft opgelost, helemaal als ik in me recht sta smile
merDe

En jij denk dat Microsoft dan dat ene particuliertje dan gaat aanpakken. Keep dreaming, dan kan je beter je de moeite besparen.
Dat kost meer dan het opbrengt.

#33 Offline Poetsdoekje - Geplaatst: 8 december 2008 - 22:17

Poetsdoekje

Sat4all Core Member

• Leden
  • 3105 berichten
Citaat:
En jij denk dat Microsoft dan dat ene particuliertje dan gaat aanpakken. Keep dreaming, dan kan je beter je de moeite besparen.
Dat kost meer dan het opbrengt.

Hi... Hi,,, Hi,,, Heb jij Ome Merde wel eens boos gezien :D :D

en de groeten van poetsdoekje
En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

#34 Offline Ome Merde - Geplaatst: 9 december 2008 - 08:55

Ome Merde

Sat4all verslaafd

• Leden
  • 28832 berichten
hij komt toch niet door de WGA check heen ? als je belt om te (her)activeren en deze mislukt, krijg je zo'n typemiep van MS aan den lijn. die geeft je zo een nieuwe activatiecode waarmee het wel lukt.
ik snap alle commotie niet ....

merDe
deze ruimte is te huur

#35 Offline Jan Ambers - Geplaatst: 9 december 2008 - 09:27

Jan Ambers

Sat4all Core Member

• Leden
  • 4049 berichten
Die WGA is allang achter de rug, en met sukses...
Ondertussen reeds de zoveelste herinstallatie omdat bepaalde zaken maar niet verlopen zoals het moet...
O.a: satkaart en DVDbrander (optiarc)
En nu wil ik dat die problemen eerst zijn opgelost alvorens andere soft te installeren...

#36 Offline Xilence - Geplaatst: 9 december 2008 - 17:37

Xilence

Sat4all regular

• Leden
  • 139 berichten
Origineel bericht van: Ome Merde
hij komt toch niet door de WGA check heen ? als je belt om te (her)activeren en deze mislukt, krijg je zo'n typemiep van MS aan den lijn. die geeft je zo een nieuwe activatiecode waarmee het wel lukt.
ik snap alle commotie niet ....
merDe

oeps, verkeerd begrepen, dacht dat je bedoelde om door te geven dat het een illegaal product was.

Mogelijke gelijksoortige onderwerpen Collapse

Onderwerp Forum Gestart door Statistieken Laatste bericht