Ga naar inhoud


Huawei HG655d (online.nl) Ervaringen


moonchild

Aanbevolen berichten


Nee, geen regen en geen drup. Gewoon zonneschijn.

 

Dit is het eerste modem/router van Online sinds jaren die gewoon weer open draait zonder beperkingen.

Daarbij kan je hem ook zelfs als bridge configureren.

Maar daarmee wordt telefoneren via Online helaas onmogelijk.

 

Op zich geen slecht routertje..

 

 

HTPC -> Intel Q6600 - 3 GB RAM - Geforce 8600 GT - 2000 GB HD - Creatix CTX948 - Skystar HD2 - Tevii S470;

Multytenne Twin + Funke DSC310; Win7 32bit; DVBViewer Pro 5.0 met Recording Service

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: moonchild
Kijk eens aan, is balsem voor de ziel. Maar ik bel wel via online.nl, maar geen probleem als ie als router werkt. Zolang het maar stabiel werkt.

Wifi is 2.4 GHz only?


Niet naar gekeken... was meer geïnteresseerd in het voip en nat gedeelte.
Specs zijn wel op internet te bekijken wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Zo, modempie is binnen. Aansluiten erg simpel, een kind kon de was doen. Alle instellingen vanuit de dslan verstuurd?

 

Maar wat een licht geven die felgroene ledjes. Schijnt ook omhoog door de koelsleuven op de bovenkant en zelfs door het wiitte plastic aan de voorkant. Happy X-mas uit china ;)

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is de mooise modem van online (t-mobile)

 

poorten open zetten geen probleem

voipbuster geen probleem.

 

je kan er zelf een dongle aan hangen voor mobiel internet met een sim card of werkt weet ik niet heb geen dongle.

 

tot op heden werkt het goed.

Waarom drukken we harder op de toetsen van de afstandsbediening als de batterijen bijna leeg zijn?

 

ik zie ik zie wat jij niet ziet !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik heb ook nog steeds de ouwe livebox van wanadoo/orange/online.

KAn ik gewoon een Huawei eisen/aanvragen?

DM800+DM500HD Open Pli ~ Triax88 multifeed 13-19-23-28 ~ inverto twin LNB ~ EMP P.164IW switches ~ 2Tb Synology D109+4 Tb Qnap TS121

DM500 + 80 cm DIESL met Inverto 4* monoblock in Spanje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

is je abbo bijna afgelopen, dan kun je bij verlenging wel iets regelen denk ik, heb dat zelf 2 jaar geleden bij de hand gehad, kreeg toen het nieuwste van het nieuwste van de boys, en heb nu nog enkele maanden een internet + bellen abbo voor 26€ / mnd, moet binnen kort weer gaan shoppen...

aangepast door wanderer

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook nog steeds de ouwe livebox van wanadoo/orange/online.

KAn ik gewoon een Huawei eisen/aanvragen?

problemen met telefonie gedeelte: bel en zeg dat regelmatig de telefoon over gaat, maar je niet op kan nemen; dat je zelf niet kan bellen; regelmatig de modem moet resetten etc. Dan mag je waarschijnlijk aan een online enquete mee doen, met kans op nieuw modem. Succes ;)

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

problemen met telefonie gedeelte: bel en zeg dat regelmatig de telefoon over gaat, maar je niet op kan nemen; dat je zelf niet kan bellen; regelmatig de modem moet resetten etc. Dan mag je waarschijnlijk aan een online enquete mee doen, met kans op nieuw modem. Succes ;)

KANS op een nieuw modem??

Moet ik gewoon geluk hebben om er eentje te bemachtigen?Ik ben al meer dan 7 jaar aangesloten bij Orange/Wanadoo/Online/T-mobile,mag toch onderhand wel een nieuwe modem krijgen van hun,zonder een lulverhaal op te hangen,en dan maar hopen op een nieuwe modem.

Ik zal binnenkort wel eens bellen en kijken wat ze me gaan beloven.DIe livebox heeft zijn beste tijd wel gehad.

DM800+DM500HD Open Pli ~ Triax88 multifeed 13-19-23-28 ~ inverto twin LNB ~ EMP P.164IW switches ~ 2Tb Synology D109+4 Tb Qnap TS121

DM500 + 80 cm DIESL met Inverto 4* monoblock in Spanje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig,ik kreeg vandaag een mailtje van Online/T mobile dat ik een Huawei gratis kan aanvragen.

Misschien hebben ze hier meegelezen.

DM800+DM500HD Open Pli ~ Triax88 multifeed 13-19-23-28 ~ inverto twin LNB ~ EMP P.164IW switches ~ 2Tb Synology D109+4 Tb Qnap TS121

DM500 + 80 cm DIESL met Inverto 4* monoblock in Spanje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...