Ga naar inhoud


ziggo picons regio 1111 (02-07-2013)


stevie-v

Aanbevolen berichten

hierbij de picons voor ziggo regio 1111 (deze kunnen ook voor andere ziggo regio's gebruikt worden het is misschien dan wel nodig de picons bij de juiste zender te plaatsen ook kunnen de regionale zenders verschillen)

oa de drie nieuwe picons voor penthouse,horse & country,djazz tv, ook een aantal Turkse zenders zijn voorzien van een nieuw logo ook brava nl en travel channel zijn voorzien van een nieuw logo

 

mochten er opmerkingen zijn dan hoor ik het wel

 

 

aangepast door stevie-v
  • Like 1

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

  • 3 weken later...

de fox sport picons zijn klaar bij voldoende interesse wil ik ze wel uploaden

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de fox sport picons zijn klaar bij voldoende interesse wil ik ze wel uploaden

 

Ik zou er erg blij mee zijn!

Dreambox DM500HD, 2x Strong 8000 (Sattracker V1.0) , Strong 8000 (Freedom V2.0), Pioneer 110 nl (Open Firmware Seca2 V2.5 by Spirit_rules), Nokia 9200 (DVB 2000)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou er erg blij mee zijn!

je maakt nu ook al gebruik van mijn picons ?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je maakt nu ook al gebruik van mijn picons ?

 

Jazeker! Ik gebruik sinds kort jouw picons. De nieuwe fox logos zouden het weer compleet maken.

Dreambox DM500HD, 2x Strong 8000 (Sattracker V1.0) , Strong 8000 (Freedom V2.0), Pioneer 110 nl (Open Firmware Seca2 V2.5 by Spirit_rules), Nokia 9200 (DVB 2000)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hierbij de picons voor de fox sport zenders

voor de zenders fox en fox HD komt de picon nog die zenders zenden nu nog niet uit,als de uitzendingen daar starten up ik hier ook de picons van die twee zenders...veel succes met de sport zender picons

de zenders espn america en ligtv en turk max heeft ziggo vandaag offline gezet dus die kan je verwijderen...even dat ter info !

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb mijn picons op een usb stick staan,je krijgt geen enkele picon te zien ?

/media/hdd/picon/  daar horen ze te staan mocht je pli draaien en ze op de harddisk zetten of  /usr/share/enigma2/picon  als ze erin staan box even restarten dan zou het moeten werken

 

je kan met dreamboxedit gewoon de picons toewijzen aan een zender dat is ook heel eenvoudig

deze picons werken voor alle ziggo regios enkel zal je voor andere regios de naam aan moeten passen

 

http://www.sat4all.com/forums/topic/332181-hoe-inladen-picons-van-dreambox/page-2

 

kijk hier even

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zullen ze verkeerde namen hebben voor jou dan moet je dat aanpassen,ze werken prima zijn al meer dan 30x gedownload werken prima,link hoe je dat moet doen staat erbij,ik neem aan dat je al een up to date ziggo zenderlijst regio 1111 hebt ingeladen,daarbij wat kan ik verkeerd doen aan een picon...dat ze niet werken die fout ligt echt bij jou

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...