Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3,5k
24.301 onderwerpen in dit forum

1. seca-files

• 3 reacties
    • 391 weergaven
  2. jupiter2

• 6 reacties
    • 639 weergaven
  3. Werking Files ???

• 1 reactie
    • 395 weergaven
  4. Kanalenlijst

• 10 reacties
    • 423 weergaven
  5. goldwafer bestellen

• 3 reacties
    • 498 weergaven
  6. Invalid Card

• 2 reacties
    • 971 weergaven
  7. Uitlezen kaart

• 5 reacties
    • 535 weergaven
  8. Level SECA CAM

• 2 reacties
    • 467 weergaven
  9. nieuwe Sexview key public 1 2

• 19 reacties
    • 908 weergaven
    • 1 reactie
    • 378 weergaven
  10. DS9 met een Goldprogrammer 1.0?

• 0 reacties
    • 440 weergaven
  11. STREAM ??? verdwenen

• 4 reacties
    • 440 weergaven
  12. Aston 1.05>>>>>Irdeto?

• 1 reactie
    • 322 weergaven
  13. season2

• 1 reactie
    • 492 weergaven
  14. datum irdeto

• 14 reacties
    • 698 weergaven
  15. ORBIT kanalen via aparte decoder

• 1 reactie
    • 983 weergaven
  16. viaccess-in-irdeto

• 0 reacties
    • 401 weergaven
    • 6 reacties
    • 308 weergaven
  17. nieuwe SCT key public

• 7 reacties
    • 524 weergaven
  18. nagra

• 6 reacties
    • 563 weergaven

• Nou ik weet het wel zeker met CDA en VVD in de regering 😁    
    • Als er al iets goeds uit Artificial Intelligence zou moeten komen is het natuurlijk wel die hulp voor de allerlei administratieve en financiële taken en bijzaken die jan met de pet tegenwoordig nodig heeft. Men zou George Orwell nog eens moeten herschrijven wat dat betreft. Of Max Dendermonde wat dat aangaat. Het is echter zo dat dit gereedschap nu al gebruikt wordt tegen de mens. Want Tech firma's worden nog veel machtiger met dat gereedschap.   Maar los van dergelijke science fiction stonden we decennia geleden en staan we weer voor cruciale vraagstukken inzake het overleven op deze aardkloot die we behoorlijk hebben verkloot. 40 jaar geleden deze aankondiging:  
    • Nou dat is dan 200€ mocht je zo vrijgevig zijn en alle Nederlanders iets willen geven.
    • Ik kan me nauwelijks nog herinneren hoe het ooit ging: de deur uit zonder de phone.   Het overkomt me wel eens dat ik in de auto stap en 30 km verderop vaststel dat de phone nog op de tafel moet liggen. Dat voelt helaas niet meer als een bevrijdend voldongen feit. Ik kan niemand bellen/appen als ik onverhoopt met pech komt te zitten. Telefoonnummers ken ik al lang niet meer uit mijn hoofd, behalve mijn eigen. Alleen dat al!   Verder heb ik inmiddels info op de telefoon staan die ik onderweg niet kan missen.("Vroeger" hadden we daar papier voor.)   En de facto kan het me zelfs geld kosten als ik iets wil kopen waarbij de app van de winkelketen noodzakelijk is. Nog los van het pinnen. Doe ik ook per telefoon.   Criet Titulaer zou vast met zijn ogen knipperen als hij weer even terugkwam.
    • Er komt inderdaad wetenschappelijk ook steeds meer bewijs voor. Zelfs dementie lijkt er door vertraagd te worden.   En eigenlijk weten we al langer, dat mantelzorg en verantwoording dragen op hoge(re) leeftijd ook een levensverlengend effect kan hebben. En andersom. Geest en lichaam zijn twee kanten van dezelfde medaille. ?Dat wisten de "oude" Grieken al.  
  • Nieuwe aanmaken...