Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3,5k
24.293 onderwerpen in dit forum

1. Galaxis geen PW, wel V**CC*SS?

• 1 reactie
    • 547 weergaven
  2. D**PSPACE 9

• 2 reacties
    • 509 weergaven
  3. via ci module,welke?

• 4 reacties
    • 574 weergaven
  4. Irdeto op GW kaart

• 1 reactie
    • 306 weergaven
  5. Sexview en SCT 1 2 3

• 44 reacties
    • 3,6k weergaven
  6. Edit orginele kaart

• 5 reacties
    • 1,6k weergaven
  7. philps 5816 op zwart met C+

• 8 reacties
    • 416 weergaven
  8. Sexview : most wanted key public

• 4 reacties
    • 320 weergaven
  9. NTV+ doet het niet meer!

• 11 reacties
    • 598 weergaven
    • 1 reactie
    • 416 weergaven
  10. resetting card failed

• 10 reacties
    • 593 weergaven
  11. PaceDVR501 Codes for Canal

• 4 reacties
    • 399 weergaven
  12. Ntv op echo 3000!?

• 1 reactie
    • 285 weergaven
  13. Proggie voor alfredo files ?

• 4 reacties
    • 429 weergaven
  14. chipcat

• 3 reacties
    • 411 weergaven
  15. mastera

• 0 reacties
    • 346 weergaven
  16. ident:0094

• 2 reacties
    • 571 weergaven
  17. code's voor humax 5400

• 6 reacties
    • 443 weergaven
  18. 16f628 flashen HOE ?

• 7 reacties
    • 677 weergaven
  19. gebruiksaanwyzing

• 0 reacties
    • 324 weergaven

• @bellejt Het pad klopt en er staan een aantal bestanden in, zoals al zichtbaar was in het screenshot wat ik iets terug al post. Het is een originele Vu+ Solo2, dus geen clone o.i.d. Weet dat ik ooit in het verleden ook meerdere images heb geprobeerd, was toen nooit een issue.   @Tonskidutch de USB is i.d.d. FAT32, meerdere keren gecontroleerd en ook geformatteerd. Heb ook de andere USB poorten geprobeerd, ook al gebruik ik die USB poorten amper tot nooit De files die je laat zien, staan in de PLi folders. Heb nu de originele VTi 15 zip op de FAT32 USB, maar komt nog altijd alleen maar op met 'Starting ....'   Denk dat we wel een beetje 'uitgedokterd' zijn, we de conclusie wel kunnen stellen ... einde verhaal.    Via donkere uithoeken kwam ik deze site tegen ( https://jb8a8f8.com/support/index.php ), maar ook daar geen klik and go oplossing.
    • We zijn inderdaad 2 jaar verder sinds dit topic is gestart. Ik kan begrijpen dat je moedeloos bent om nu als 63 jarige nog op zoek te moeten naar een nieuwe baan.   Je zal alles moeten vergeten uit je werkzame leven en opnieuw moeten solliciteren naar totaal nieuwe banen. Maar onmogelijk is dat niet, je hebt nu de financiële prikkel om alles aan te nemen wat je voor je voeten komt.   https://nl.indeed.com/l-maastricht-vacatures.html?vjk=4eadbccd046958fb      
    • inmiddels is mijn ww periode ten einde. ik krijg mijn inkomsten nu via een iow uitkering en een toeslag. is een uitkering, ter bescherming van de oudere werknemers, zodat ze hun huis en eventueel spaartegoed niet hoeven op te eten.( laat me niet lachen🤣🤣🤣🤣🤣).met dit bedrag wordt je vanzelf gedwongen om je reserves aan te spreken.   het is geen vetpot, nog minder als het sociaal minimum. personen die misschien nog nooit gewerkt hebben  en een bijstand uitkering krijgen , hebben iedere maand 300 € meer als mij , om te besteden.    ongeveer 40 jaar volcontinu gewerkt, en nu krijg men dit cadeautje, van onze regering. bedankt😠😠😠😠😠
    • Volgens Sky Italy en Sky Sports zijn er onderhandelingen tussen Mercedes en het Dutchman's Camp.   De arabische zender MBC ontkent dit ten zeerste, het is immers nog geen 50 graden
    • Een slechte prikker. Ik heb ook 2x een blauwe vlek van een dm gehad. De laatste keren was het een rood vlekje van een halve cm.
  • Nieuwe aanmaken...