Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3,5k
24.301 onderwerpen in dit forum

1. irde*o

• 2 reacties
    • 576 weergaven
  2. irde*o

• 2 reacties
    • 1,2k weergaven
  3. PW op 5400

• 0 reacties
    • 545 weergaven
  4. Jupiter 2 card

• 1 reactie
    • 473 weergaven
  5. Multiprog 2001XL en Win2k

• 1 reactie
    • 687 weergaven
    • 4 reacties
    • 436 weergaven
  6. interface?

• 1 reactie
    • 488 weergaven
  7. animal planet

• 4 reacties
    • 676 weergaven
  8. ACS 1.2 Code 370 & "0"

• 3 reacties
    • 528 weergaven
  9. season icm. nokia 9500

• 2 reacties
    • 561 weergaven
  10. SECA kijken met MM9500?

• 2 reacties
    • 1,3k weergaven
  11. goldcard verification errors

• 1 reactie
    • 442 weergaven
    • 9 reacties
    • 568 weergaven
    • 1 reactie
    • 507 weergaven
    • 2 reacties
    • 327 weergaven
  12. goldcard

• 6 reacties
    • 557 weergaven
  13. Kan dit?

• 3 reacties
    • 427 weergaven
  14. CONAX files voor THOR 1 west

• 1 reactie
    • 476 weergaven
  15. mosc te ingewikkeld

• 4 reacties
    • 708 weergaven
    • 1 reactie
    • 629 weergaven

• Als je niet met een PC kunt omgaan ligt dat toch echt aan jezelf. Is niet iets nieuws dat pas is ontwikkeld. Ik schat dat inmiddels iedereen vanaf ca 1995 voor niet al te veel geld een pc kon kopen. Vele vonden het maar niks, dat zijn nu de  Digibeten (eigen keuze maar ook eigen schuld nu niet gaan mekkeren ).    Zij gaan ook nog met paard en wagen naar de markt? En rekenen in natura af of zoiets en kleden zich nog middeleeuws en denken dat de "pest" nog steeds op de loer ligt.   @ Kabeltje 87 alles op papier kom op man!!  even beide benen  op de grond welkom in 2026! vertel ze maar niet over ai!      
    • Ik eet naast haring in tomatensaus en garnalen in knoflooksaus al helemaal geen vis dus is niet aan mij besteed. Mijn vader gebruikte altijd ammoniak bij het ontvetten voordat hij ging schilderen dus ken de geur al van jongs af.   Maar weet ook dat sommigen nogal heftig reageren op ammoniak. Op school moesten we proefjes doen met scheikunde en ik vergeet het nooit weer dat we geurproeven moesten gaan doen. Daar zat dus ook ammoniak tussen en een meisje bij ons in de klas Gerdien Vossenbeld zou wel even voordoen hoe je goed moest ruiken. In het 1e reageerbuisje zat gewoon water, dus weinig aan te ruiken en ze was flink aan het snuiven en riep "ik ruik niets hoor" Zo ging het met meerdere buisjes met over het algemeen zwakke geuren, tot ze het buisje met ammoniak tegen kwam, een flinke snuif en ik zie haar nog zo achterover van haar kruk vallen; compleet van de wereld en kwam pas een paar minuten later weer bij kennis.   Toen ik nog in de slachterij werkte en je was flink verkouden dan ging je altijd even olie aftappen zonder gasmasker te gebruiken en dan was je neus zo weer open.    
    • Dcc 1.50  maarkt hier wel verbinding met octagon sf 8008 (openpli 9.2) op laptop  met Win11 home 25H2 build 26200.7623) .   Ik had hier onlangs wel het probleem dat ftp welk werkte, maar telnet niet bij pure2 image. Na het opnieuw geflashed te hebben werkt het toen wel weer.
    • Totaal geen opslag hier. Maar zoals ik eerder aangaf,  je gaat als simpele man zonder bedrijf, zoals anderen hier wel, met een vrijwel lege tank naar Duitsland en hebt de rit er ruim uit bij het tanken. En koopt daar vervolgens voor 200 euri waar je hier 400 euri kwijt bent. Simpel toch?
    • Kom in Drenthe wonen,  mooie omgeving,  voor Nederlandse begrippen rust,  ver boven zeeniveau en de woningen nog een beetje betaalbaar. Dan kom ik hem zeker halen.... Maar succes, het ding is het zeker waard en meer dan dat.
  • Nieuwe aanmaken...