Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3,5k
24.301 onderwerpen in dit forum

1. Oude dbox kaart

• 6 reacties
    • 669 weergaven
  2. kapot?

• 0 reacties
    • 487 weergaven
  3. Digiturk

• 0 reacties
    • 651 weergaven
  4. Handleiding Mastera Programmer.

• 1 reactie
    • 535 weergaven
  5. jupiter 2

• 5 reacties
    • 675 weergaven
  6. editten van viacces eeprom files

• 0 reacties
    • 531 weergaven
  7. strong

• 2 reacties
    • 537 weergaven
  8. Atmel kaarten en programmer

• 4 reacties
    • 479 weergaven
    • 29 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 3 reacties
    • 509 weergaven
  9. mosc

• 0 reacties
    • 589 weergaven
  10. Kaart dood ?

• 2 reacties
    • 511 weergaven
  11. stream

• 1 reactie
    • 577 weergaven
  12. Hoe PPV credits toevoegen?

• 3 reacties
    • 425 weergaven
  13. Werkende keys voor de Galaxis

• 3 reacties
    • 416 weergaven
  14. ORF - Irdeto of Betacrypt

• 13 reacties
    • 706 weergaven
  15. Programmeren met Mastercrd

• 8 reacties
    • 1,2k weergaven
  16. seca files

• 2 reacties
    • 567 weergaven
  17. paswoord aston seca module

• 1 reactie
    • 618 weergaven
  18. tequilla

• 1 reactie
    • 933 weergaven

• Oh ik dacht dat het van Sat1 was omdat ze hun teletekst hebben gekaapt. En er ook vaak reclame op Sat1 zelf is. Ik begrijp nog steeds niet waarom die levensgrote QR code totaal niets doet op de telefoon maar boeit niet verder. Ik krijg op die site wel gelijk een pop up dat het eruit ziet dat ik op reis ben in het buitenland en dat sommige content niet afspeelbaar is. Het meeste niet neem ik aan.
    • 100% zeker is het niet maar in heb voorkennis. Er kan altijd een wonder gebeuren zoals de publieke omroep die graag door wil gaan met FTA DVB-T2. Platleggen doet Rusland volop met GPS ik denk wel 24/7!
    • Fugu, de Blowfisch een soort Pufferfish een specialiteit één lekkernij? Ik heb het maar even laten staan voor wat het is. Superriskant als de Chef het verkeerd voorbereid en de tetrodotoxin uit huid en orgaanvlees in contact laat komen met het visvlees. Maar er zijn ook andere lekkernijen. Limburger, Luikse, Hervekaas, Rommedoe, Angelot. Of sjtinkkieës (stinkkaas). Met die Limburgse Dialect naam wordt de zeldzame roodschimmel kaas ook wel aangeduid. Neem een duik in de geschiedenis van deze Limburgse delicatesse en dan laat het zien hoe kaas tot een politiek item kan worden qua wetgeving betreffende de productie. Rommedoe, zoals wij hier het kaasje noemen, is een okergeel kaasje gemaakt met de roodschimmelbacterie Brevibacterium linens die vooral bekend staat om zijn penetrante geur. (ammoniak / rotte eieren) De herkomst van het kaasje ligt in de regio Maastricht, Luik, Aken. Hervse Kaas dus (Fromage de Herve). Net voor we naar de Carnaval optocht gaan kijken, de kaas op een schijfje roggebrood eventueel met een toefje Luikse appelstroop erover. Een genot maar pas als je het in je mond hebt, want het stinkt echt. Afhankelijk van de rijpheid bijna weerzinwekkend. Het risico is > de listeria bacterie Strenge hygiëneverordeningen deden de productie van Rommedoe in Nederland uiteindelijk de das om. Omwille van de voedselveiligheid moeten kaasmakers hun werkruimte betegelen, zodat listeria geen kans maakt. Maar dat belemmert dus ook helaas de roodbacterie Brevibacterium linens om zijn werk naar behoren te doen. Tja zegt m’n zus; je sterft maar een keer. Met een weldaad in mijn mond en ook een beetje gesterkt gaan we naar het centrum, lopend.
    • compleet van de plaat gerukt, in dit geval van de cassette gerukt  
    • Los van ontwikkelingen inzake energie en hybride oorlogsvoering kun je dat nog niet voorspellen. Denk maar terug aan die betaalde wappies die 5G antennemasten in de fik staken tijden corona pandemie. Zenders platleggen was de leukste hobby van de Russen tijdens de koude oorlog. En alles achter abo's zetten was de leukste hobby van de Amerikanen na 2000.
  • Nieuwe aanmaken...