Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3,5k
24.300 onderwerpen in dit forum

1. channel-id's

• 3 reacties
    • 558 weergaven
  2. na 00 03 ook 00 0C plat op GW

• 0 reacties
    • 522 weergaven
  3. ident 03

• 2 reacties
    • 465 weergaven
  4. Nieuwe soft voor Goldprogrammer

• 1 reactie
    • 543 weergaven
  5. Secaprogramma geeft foutmelding

• 6 reacties
    • 516 weergaven
  6. Loader, HEX, BIN??

• 7 reacties
    • 634 weergaven
  7. hoe kan dit?

• 3 reacties
    • 518 weergaven
  8. kan secanix 16 bits code aan?

• 2 reacties
    • 507 weergaven
  9. Preprograming CryptoWorks CAM

• 0 reacties
    • 533 weergaven
  10. geen c+ meer

• 10 reacties
    • 2k weergaven
  11. zelf binfile aanpassen

• 1 reactie
    • 636 weergaven
  12. Winphoenix

• 1 reactie
    • 905 weergaven
  13. Zoek oude blokkerfile

• 7 reacties
    • 1,2k weergaven
  14. welke editor!?

• 0 reacties
    • 556 weergaven
  15. Kaart pid's

• 0 reacties
    • 545 weergaven
  16. Verify failed at address 0400h in 24C16

• 8 reacties
    • 624 weergaven
  17. allcam?

• 2 reacties
    • 410 weergaven
  18. MC 1.6 kaart

• 4 reacties
    • 765 weergaven
  19. Strong

• 3 reacties
    • 865 weergaven
  20. IRD Euro Cam patch

• 4 reacties
    • 836 weergaven

• VU+ Duo2 met 2x twin tuners sat en HDD 1 TB en reeds professioneel herstelde voeding met goede condensatoren. Kan eventueel voorzien worden van het gewenste image en heeft nu openvix 6.7.20 erop staan.   Vraagprijs : 125 euro afgehaald   PS : wordt niet opgestuurd
    • Vandaag op de uitvaartdienst jullie blijk van medeleven overgemaakt aan de echtgenote en zus van Roland.Hun oprechte dank en waardering in deze moeilijke periode. De hommage van de leden van Volkssterrenwacht AstroLAB IRIS was indrukwekkend.Alles mooi ingekaderd met muziek van zijn favoriete radiostation "Caroline". Vele mooie herinneringen werden samen gekoesterd en bleven beklijvend hangen bij het te vroege overlijden van zo een fantastische en aimabele vriend. Jaren terug had hij bij zijn woning een prachtige observatieruimte in de tuin met astrokoepel gebouwd.Ik ben zo dankbaar voor de vele uurtjes die we er samen doorbrachten.Het firmament op deze manier en met zijn deskundige uitleg mogen beleven was fenomenaal. Telkens ik er nog voorbij kom zal ik denken aan één van onze favoriete groepen Pink Floyd.Ik hoor nu al de tonen uit die koepel weerklinken van "Shine On You Crazy Diamond" (Wish you were here).    
    • https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2026/02/14/agua-dulce-peru-moet-dicht-vuilnis-afval Tot zelfs een geroosterd half varken🐖🫣, zonnen op het strand🌞
    • Daar ben ik definitief mee gestopt !!   ivm VHF & UHF analoog woonden wij blijkbaar heel gunstig , noordelijk België !!
    • yep gelukkig heb ik meerdere vrienden daar maar het Joyn aanbod is niet echt heel interessant voor mij
  • Nieuwe aanmaken...