Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.975 onderwerpen in dit forum

• 2 reacties
    • 402 weergaven
    • 0 reacties
    • 368 weergaven
  1. Red Bull Grenchen

• 0 reacties
    • 390 weergaven
  2. Hadj 2019 in Mekka

• 1 reactie
    • 438 weergaven
    • Sat4all vriend

Protesten in Roemenië 1 2

• Sat4all vriend
    • 16 reacties
    • 5,8k weergaven
    • 0 reacties
    • 349 weergaven
    • 3 reacties
    • 403 weergaven
    • Sat4all vriend

Wielrennen : Ronde van Portugal

• Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 530 weergaven
    • Sat4all vriend

Wielrennen : Ronde van Polen

• Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 416 weergaven
    • 0 reacties
    • 378 weergaven
    • 0 reacties
    • 444 weergaven
    • 1 reactie
    • 530 weergaven
    • 0 reacties
    • 379 weergaven
    • 0 reacties
    • 384 weergaven
    • 0 reacties
    • 481 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 412 weergaven
    • 0 reacties
    • 373 weergaven
    • Sat4all vriend

Voetbal : Salzburg - Real Madrid

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 346 weergaven
    • Sat4all vriend

Hessenschau Sommertour

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 338 weergaven
    • Sat4all vriend

Wielrennen : EK in Alkmaar

• Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 391 weergaven

• NTSC analoge TV als ik dat probeer krijg ik de camerabeelden van de plaatselijke Politie 😁🤣   Neen het DVB-T2 is een heel goede vervanging daarvan en HEVC / H.265 met HDR en prima surround audio. Als ik tijd heb maak ik eens een vergelijking van 3Sat op DVB-T2 tussen 3Sat op DVB-S2 als ik dat op een of andere manier kan "grabben"
    • Gedurende de problemen met de Sat4all website snelheid zat ik in het vliegtuig op weg naar Hongkong en dacht al die tijd dat het aan het wifi netwerk in de machine van Emirates lag. Maar andere websites waren goed toegankelijk.  In Hongkong aangekomen moest ik 3 uur wachten op mijn aansluiting en in de lounge was het niets beter.  Dus toen wist ik dat er iets met de Sat4all website niet helemaal kosher was. 
    • High-end gehoorapparaten worden niet vergoed. Alleen simpele gehoorapparaten vallen binnen het budget van de zorgverzekeraars. Je krijgt zelfs niet een deel vergoed van een high-end apparaat. De kosten zitten niet alleen in de aanschaf, maar ook in het afregelen en regelmatig  bijregelen. 
    • Internet raadplegen en dan bij dat specifieke merk navragen ~ lezen. Het wordt meestal als gecoat papier aangeboden zodat niet teveel inkt in het papier trekt hetgeen "bleeding"' heet, dus ook non bleeding is meestal gecoat/gestreken.   Bij de koninklijke papierfabriek heden Sappi i Maastricht was dat een vloeistof die over het papier gesproeid werd en nog eens door een hete gladde wals liep.  
  • Nieuwe aanmaken...