Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.979 onderwerpen in dit forum

1. [07ºE] Poort [foto]

• 1 reactie
    • 442 weergaven
  2. [04.8ºE] Paardesport [foto]

• 0 reacties
    • 456 weergaven
    • 0 reacties
    • 302 weergaven
  3. [08ºW] Reportster [foto]

• 0 reacties
    • 388 weergaven
    • 0 reacties
    • 300 weergaven
    • 0 reacties
    • 275 weergaven
  4. [24.5ºW] Verslaggeefster

• 0 reacties
    • 347 weergaven
    • 0 reacties
    • 408 weergaven
    • 1 reactie
    • 506 weergaven
  5. [07ºE] Bijeenkomst [foto]

• 0 reacties
    • 274 weergaven
  6. [24.5ºW] Speciale testkaart

• 0 reacties
    • 387 weergaven
    • 0 reacties
    • 328 weergaven
    • 0 reacties
    • 300 weergaven
  7. [11ºW] Reportster [foto]

• 0 reacties
    • 317 weergaven
  8. [11ºW] Testkaart [foto]

• 0 reacties
    • 260 weergaven
  9. [11ºW] Interview [foto]

• 0 reacties
    • 405 weergaven
  10. [10ºE] Bij een operatie

• 1 reactie
    • 410 weergaven
    • 0 reacties
    • 441 weergaven
  11. [10ºE] Testkaart

• 0 reacties
    • 422 weergaven
    • 0 reacties
    • 282 weergaven

• Dat de lnb - na het verwijderen van de module - geen voeding meer krijgt, vermoedde ik al. Het zou erop neerkomen dat de lnb voeding krijgt van de ingebouwde accu van de Travel-Vision en deze weg valt na het optimaliseren?   Wat betreft de schaal verdeling moet ik dus precies contra van wat Tavel-Vision aangeeft. Voor zover hardstikke bedankt voor je hulp Sprietje en ook natuurlijk anderen die reageerden. Ik laat weten hoe het verder gaat!
    • Ik heb het zelfde gehad, ook een VU ontvanger en weken geen signaal. Ook met andere ontvangers getest en ook geen signaal. Eergisteren ineens weer signaal op alle 3 de satellieten. ik denk zelf een vocht probleem. Heb nu extra isolatie aangebracht en maar kijken of het nu goed blijft
    • Deze zender zendt uit in HEVC H.265 en daarom niet op oudere HD ontvangers te zien.  Het beeld is zwart. Wel geluid. 
    • Als het beeld weg valt als je de module er uit trekt, betekent dit waarschijnlijk dat de lnb geen voeding meer krijgt.   Maar wat maakt Travelvision er met de lnb-skew een puinhoop van. Standaard staan de streepjes op de lnb 5 graden uit elkaar. Dat is op de foto die je hebt geplaatst ook goed te zien aan de getallen -25 graden en -50 graden. Travelvision maakt een schaalverdeling op de hals van de lnb en daar staan de streepjes op een afstand van 7,5 graden. Heel handig om verwarring te scheppen. Maar helemaal bont maken ze het wat plus en min is. De standaard afspraak is dat plus is als je in de richting van de satelliet kijkt en je de lnb rechtsom moet draaien. Je staat dus achter de schotel. Voor Nederland en ook Spanje moet de lnb echter linksom gedraaid worden. Dit is dus een negatieve skew die wordt aangeduid met een min. Dat staat dus allemaal goed op de lnb zelf maar op de schaalverdeling van Travel Vision staat het juist andersom. Kun je het nog zotter maken?
  • Nieuwe aanmaken...