Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.986 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 463 weergaven
    • 0 reacties
    • 357 weergaven
    • 0 reacties
    • 365 weergaven
    • 0 reacties
    • 608 weergaven
    • 0 reacties
    • 277 weergaven
    • 0 reacties
    • 307 weergaven
    • Sat4all vriend

[07ºE] Speech van president Obama

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 344 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 262 weergaven
    • 1 reactie
    • 323 weergaven
    • 0 reacties
    • 281 weergaven
    • 2 reacties
    • 309 weergaven
    • 0 reacties
    • 277 weergaven
    • 1 reactie
    • 247 weergaven
    • 0 reacties
    • 235 weergaven
    • 1 reactie
    • 214 weergaven
    • 0 reacties
    • 296 weergaven
    • 0 reacties
    • 262 weergaven
    • 0 reacties
    • 333 weergaven
    • 0 reacties
    • 402 weergaven
    • 0 reacties
    • 530 weergaven

• Fransat is betalend , heb ik geen interesse in !! De Franse & Italiaanse multistream kijk ik heeeel weinig , maar zijn FTA , dus .... 🙂📺📡  
    • Reparatie heeft geen zin! Vanaf maart 2026 en uiterlijk 26 april 2026 wordt een strengere beveiliging doorgevoerd op Fransat. Hierdoor verdwijnt de decodering via OScam en is de box niet meer te gebruiken voor Fransat. Uiteraard nog wel voor de Italiaanse zenders.
    • Shit , de F-connector van de SX88 is afgebroken , die moet gerepareerd worden , ik vind het de enige weldegelijke ontvanger die ik heb , geen crashes , e.d. !! En 't is omdat de Franse Multistream nu wel macheren met geluid , daarom zou ik die graag terug gerepareerd willen hebben !! Iemand , aub ??   Mijn andere ontvangers zijn vanzelf gecrasht zonder dat er ook maar iets aangepast werd !! Uitgezonderd de PICCOLLO S2+T2/C , maar die heeft geen multistream !!
    • O ja, radio Paradijs, van de fanatieke Ruud, al jaaren. Maar die zender was toch weg, of weer terug dan ? Weer vanaf een lunet bij Utrecht Oost ? Naast het stadion, vroeger schakelde ik altijd naar de middengolf als ik in de buurt was. Die mast, of eigenlijk een tuikabel was ooit meegetrokken door een grasmaaier waardoor de mast omviel 😕 Al met al vroeg ik mij af of radio paradijs weer in de lucht was, op 2 SDR-en in/bij Utrecht hoorde ik niets op 1467kHz. Maar, vandaag was ik in Utrecht en heb ik speciaal een draagbare radio meegenomen, onze moderne elektrieke wagen heeft helaas geen middengolf. En jawel er is muziek op 1467kHz, maar wat ? Na enige tijd "herinnerd u zich deze nog, nog, nog" en later ook de naam. Dus ja, die is nog/weer in de lucht. Ik ben niet over de waterlinie weg gereden om te zien of er een mast staat naast het het stadion. Al weer jaren terug kwam ik Ruud tegen in lapershoek in Hilversum bij een reünie uitzending van veronica, toen op 828kHz, ook van Ruud, de zender stond toen bij Rotterdam, Heinenoord (als ik goed heb) die mast is inmiddels ook al lang weg. De audio ging over een ISDN lijn die daar voor dagen open heeft gestaan . . .. O ja, Ben Kramer zette toen de radio in zijn oude auto toevallig op deze frequentie en kwam spontaan langs. - einde klets -   O ja, de eigenlijke radio paradijs, vanaf een schip dus heeft alleen weken lang hetzelfde deuntje uitgezonden ( heb ik dat goed ? ) Het singeltje daar van heb ik mogelijk nog.
    • 7°E 11556 V 10000 Aut  ID: 29 FEST. MALAGA  4:2:2
  • Nieuwe aanmaken...