Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.941 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 470 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 361 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 657 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 745 weergaven
    • 0 reacties
    • 325 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 759 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 455 weergaven
  1. [01ºW] testcard

• 0 reacties
    • 454 weergaven
  2. [07ºE] voetbal stadion

• 0 reacties
    • 470 weergaven
  3. [10ºE] persconferentie

• 0 reacties
    • 444 weergaven
    • 0 reacties
    • 489 weergaven
    • 0 reacties
    • 461 weergaven
    • Sat4all vriend

[16ºE] Algemeen : Ontvangst VTM feeds

• Sat4all vriend
    • 4 reacties
    • 2,6k weergaven
    • 0 reacties
    • 531 weergaven
    • 0 reacties
    • 427 weergaven
    • Sat4all vriend

[2,0E] Astra 1C : VRT Reportster

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 348 weergaven
  4. [16ºE] Reporter [foto]

• 0 reacties
    • 318 weergaven
    • 0 reacties
    • 243 weergaven
    • 0 reacties
    • 357 weergaven
    • 0 reacties
    • 299 weergaven

• Afgezien van wat ik hier al schreef, moeten we ook onder ogen zien dat we op grote schaal worden voorgelogen door de media, of laat ik het wat vriendelijker stellen, wordt de werkelijkheid "anders" voorgesteld. Dit betreft de NPO of het nieuws op b.v. RTL4, maar ook zelfs de BBC, dat vroeger een toonbeeld van betrouwbare verslaggeving was. Bij deze organisatie wordt zelfs van boven af opgelegd om Israël in een kwaad daglicht te plaatsen:   https://t.me/hnaftali/18809   Noem mij behalve Israël één ander land in de geschiedenis, dat de burgerbevolking van de vijand waarschuwd om uit een bepaald gebied weg te gaan, omdat er daar een aanval komt. Israël stuurt voedselhulp naar Gaza, naar de bevolking van de vijand. Er is geen acute hongersnood in Gaza, echter liggen de tunnels van Hamas vol met voedsel, dat door Hamas van voedseltransporten met geweld werd gestolen.   https://t.me/beholdisraelchannel/60380   Bij de berichtgeving over aantallen slachtoffers wordt vaak klakkeloos de informatie van het ministerie van volksgezondheid uit Gaza overgenomen. Dat staat onder volledige controle van Hamas, en aangezien er in Gaza geen vrije pers bestaat en alles wat er naar buiten komt onder contrôle van Hamas staat, is deze info volstrekt onbetrouwbaar.
    • Morgen g ik hem halen dus ik heb nog geen laadervaring. Wel duurt het van 10% tot 80% met snelladen 30 minuten. Meer info zie Tweakersnet "het grote Hyundai Inster" topic.  
    • Kreeg net een filmpje binnen waarbij werd aangegeven dat Hamas vrachtwagens met hulpgoederen hadden gestolen en er luid toeterend en schietend mee door de straten reden.
    • Alleen negatief nieuws verkoopt goed.  
    • 7°E 11660 V 2000 5/6  ID: Service 01
  • Nieuwe aanmaken...