Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.979 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 395 weergaven
    • 0 reacties
    • 283 weergaven
    • 0 reacties
    • 573 weergaven
  1. [ 21.6 E ] heer vertelt

• 0 reacties
    • 574 weergaven
  2. [10ºE] politiek Turkye

• 0 reacties
    • 527 weergaven
  3. [10ºE] testcard

• 0 reacties
    • 380 weergaven
  4. [10ºE] interveiw

• 0 reacties
    • 296 weergaven
  5. [10ºE] voetbal

• 0 reacties
    • 314 weergaven
  6. [10ºE] signal loss

• 0 reacties
    • 323 weergaven
    • 0 reacties
    • 360 weergaven
  7. [24.5ºW] Vaste camera.

• 2 reacties
    • 510 weergaven
    • 0 reacties
    • 589 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 314 weergaven
    • 0 reacties
    • 931 weergaven
    • 0 reacties
    • 286 weergaven
  8. [10ºE] Rugby

• 0 reacties
    • 506 weergaven
  9. [10ºE] persconferentie

• 0 reacties
    • 411 weergaven
    • 0 reacties
    • 356 weergaven
  10. [07ºE] Programma Rai

• 0 reacties
    • 295 weergaven
    • 0 reacties
    • 322 weergaven

• Dit is filmpje een schoolvoorbeeld. Coax die al enige jaren aan een antenne zit hergebruiken is een no go, we komen dit regelmatig tegen wanneer een installateur even een antenne verplaatst van onze zend apparatuur en denkt dat even los te schroeven en na de aanpassingen weer terug monteert met dezelfde coax en pluggen.   
    • ik ben nog bezig, had geen tijd meer gehad, maar de schijfstaat in ntfs. zal vandaag verder doen. alleszins al bedankt voor de vele reacties.
    • Voor de enkele freaks en diehards hier, die verslaafd zijn aan AM middengolf ontvangst vanwege de onmiskenbare sound tot 4,5 kHz heb ik een tip om de storing op deze banden effectief te onderdrukken.  Ik zet namelijk sinds kort een netfilter in dat storing die via het 230 volt net binnenkomt, onderdrukt.  De hinderlijke storing van welvaartsapparatuur komt namelijk voornamelijk via het 230 volt net binnen. Ik heb het in eerste instantie gekocht om DC op het AC stroomnet te onderdrukken.  Ik had last van brommende trafo‘s en vond de oorzaak in een DC component op het net. Deze filters verwijderen niet alleen DC maar ook een aanzienlijke hoeveelheid HF storing uiterst effectief.  Kan ik zonder meer aanbevelen.  Ze zijn te koop bij een bekende Chinese webshop en niet duur.  Je hebt ze in verschillende stroomsterkten: 4A 10A 20A, AC EMI POWER Filter 110/230 volt.  Vanaf € 9,39 inclusief verzenden.  En….geen Chinese meuk dit keer.  Ze moeten wel op een stopcontact met deugdelijke randaarde aangesloten worden om de storing af te voeren.  De aangesloten apparatuur voert dan geen randaarde. Zie foto’s.   
    • Ik laat het op me afkomen. 
    • Doorgaans heb je een ontvanger nodig die een S2X tuner aan boord heeft.   Dit zijn de parameters: de geel gekleurde gegevens zijn voor het selecteren van de juiste stream van belang. Dus PLS, Gold, 50416 om de juiste stream in te lezen. Arte zit op de 4e stream van deze transponder.      
  • Nieuwe aanmaken...