Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.986 onderwerpen in dit forum

• 1 reactie
    • 381 weergaven
  1. [10ºE] concert

• 0 reacties
    • 257 weergaven
  2. [07ºE] HD Snooker [foto]

• 0 reacties
    • 337 weergaven
    • 0 reacties
    • 303 weergaven
    • 0 reacties
    • 299 weergaven
  3. [10ºE] Interview [foto]

• 0 reacties
    • 376 weergaven
  4. [10ºE] Paardesport [foto]

• 0 reacties
    • 406 weergaven
  5. [10ºE] Meneer wacht [foto]

• 0 reacties
    • 324 weergaven
    • 0 reacties
    • 350 weergaven
    • 0 reacties
    • 391 weergaven
    • 1 reactie
    • 258 weergaven
    • 0 reacties
    • 266 weergaven
    • 0 reacties
    • 433 weergaven
    • 1 reactie
    • 374 weergaven
    • 0 reacties
    • 235 weergaven
    • 2 reacties
    • 532 weergaven
    • 1 reactie
    • 491 weergaven
  6. [10ºE] Pakistan

• 1 reactie
    • 322 weergaven
    • 0 reacties
    • 293 weergaven
    • 0 reacties
    • 295 weergaven

• Om vervolgens na de uitzending uit het raam te "vallen"?
    • Goede Morgen https://www.hln.be/buitenland/trouwe-kremlin-aanhanger-draait-plots-180-graden-en-haalt-snoeihard-uit-naar-poetin-en-ik-ben-nog-vriendelijk-geweest~aef8b7b2/   nou was mijn hoop geweest dat ie dat in Rusland voor de TV zou hebben gezegd, maar helaas, ergens in Londen tijdens een interview.
    • Het is een relatief goedkope SDR ontvanger van 6 tientjes omdat een gemiddelde FM ontvanger namelijk geen antenne aansluiting heeft.  Die TEF6686 chip waarop deze ontvanger gebaseerd is vind je vaak terug in highend ontvangers maar ook autoradio's heb ik mij laten vertellen.  De antenne is een scanner antenne (discone) je kent 'm vast wel op 5-6 meter hoogte.. Niet bepaald bedoeld voor de middengolf dus. Bovendien heb ik er +-20 mtr aircell-7  tussen zitten met verloop van N connector naar een standaard splitter met F-connectors (4.5 dB verlies) die daarna met patch kabels weer naar SMA gaan. Want het signaal ging eerst alleen naar de Airspy SDR die aan mijn PC zit.   De radio heb ik besteld omdat de FM ontvangst exceptioneel goed zou zijn en ik graag de FM band naloop voor DX en piraten zendertjes. De middengolf is ook goed hoor als ik de spriet er aan zet lijkt die radio paradijs ook door te komen. Wel iets zwakker natuurlijk.     Dit soort TEF gebaseerde ontvangertjes staan trouwens door heel NL. Je kunt ze namelijk ook koppelen aan internet.   https://fm-tuner.nl/ 
    • hoi,       / coderingsnieuws e.d.: * betekent gecodeerd / zal worden gecodeerd. ** WAARSCHUWING - Technisch gebabbel hieronder! ** *** niet alle transponders hier beschreven zijn overal te ontvangen ***   BTS ‘ARIRANG’ Goyang And Tokyo Concerts To Stream Live In Theaters   https://www.forbes.com/sites/laurasirikul/2026/02/25/bts-arirang-goyang-and-tokyo-concerts-to-stream-live-in-theaters/
    • hoi,       / coderingsnieuws e.d.: * betekent gecodeerd / zal worden gecodeerd. ** WAARSCHUWING - Technisch gebabbel hieronder! ** *** niet alle transponders hier beschreven zijn overal te ontvangen *** Eutelsat Hot Bird 13F/G - 13°Oost: er zijn diverse test met Algerijnse tv en radio zenders op de volgende transponders: 10.727 H 3/4 30.000 DVB-S2/8PSK 12.149 V 3/4 27.500 DVB-S/QPSK 12.322 H 3/4 27.500 DVB-S/QPSK
  • Nieuwe aanmaken...