Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.949 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 260 weergaven
    • 0 reacties
    • 338 weergaven
  1. [16ºE] Optocht [foto]

• 0 reacties
    • 516 weergaven
    • 0 reacties
    • 350 weergaven
    • 0 reacties
    • 486 weergaven
    • 0 reacties
    • 277 weergaven
  2. [10ºE] voetbal JUV/RMO

• 0 reacties
    • 530 weergaven
  3. [10ºE] verslaggever studio

• 0 reacties
    • 324 weergaven
  4. [16ºE] N-tv verslaggever

• 0 reacties
    • 281 weergaven
    • 0 reacties
    • 203 weergaven
    • 0 reacties
    • 306 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 513 weergaven
    • 0 reacties
    • 288 weergaven
  5. [10ºE] Tennis

• 0 reacties
    • 308 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 568 weergaven
    • Sat4all vriend

[24,5 W] Kaatssport

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 381 weergaven
    • Sat4all vriend

[10ºE] Landing Endeavour (Nasa TV)

• Sat4all vriend
    • 3 reacties
    • 478 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 370 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 570 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 442 weergaven

• Kan ik over meepraten. Beeld van die 1700 euro kostende CRT haalt het niet meer bij de huidige, het geluid daarin tegen is wel 100 keer beter dan het prutsgeluid wat vandaag de dag uit een TV komt. Op zich snap ik dat laatste niet want als je kijkt welk geluid ze vandaag de dag uit een kleine draagbare radio/luidspreker weten te halen dan moet er toch ook probleemloos een goed geluid uit een TV te halen zijn zonder gebruik te hoeven maken van soundbar's ed.
    • Ow. Zitten beide op de Astra 2E hoor en hebben dezelfde veldsterkte dus 10818V is NIET de zwakste maar heeft een hogere C/N waarde        
    • Volgens mij zijn die richtlijnen er al lang. Ik heb 2 ooms en een tante die dus aan ballonvaren doen oom Jan doet zelfs aan wedstrijd varen over de gehele wereld (hij is ook de eigenaar van de luchtballon in de vorm van een vliegende schotel die voor de film independence day is gebruikt) Maar ben een paar keer met hun mee geweest en elke keer krijg je voordat je de lucht in gaat instructies over het hoe en wat en ook voor vlak de landing krijg je nog een keer instructies waar je je aan vast moet houden, hoe je in de mand moet zitten enz. Ik heb dan ook landingen meegemaakt waar de mand gewoon recht op de grond werd neer gezet en waarna de ballon rustig om de grond zakte, maar ook dat je een paar keer flink door een weiland stuitert en als er iemand was die zich niet aan de instructies hield dan werd daar meteen wat van gezegd.  
    • 10818V is de zwakste. De schotel moet je uitrichten op de Astra 19,2 als de lnb op zijn nul-instelling staat afgesteld.  
    • Enkele statistieken over de verkoop van smart TV's voor de consumenten markt in USA, met merken die er veel verkocht worden (Samsung aan de top) https://scoop.market.us/smart-tv-statistics/ Voor Europa keken ze alleen naar het Verenigd Koninkrijk, Italië en Frankrijk zonder merk te noemen.   De reviews die je vindt zijn meestal van maar een paar merken, zal wel te maken hebben met het ter beschikking stellen van een test toestel. Andere uitgebreidere reviews moet je voor betalen zoals bij de Duitse Stiftung Warentest (Testresultaten voor 424 televisies de dato 20-06-2025) voor 4,90€    Vooralsnog laat ik zelf die nieuwe toestellen in de winkel staan, omdat er toch nauwelijks 4K te zien is op lineaire TV. Mijn Panasonic TX-L42WT50E model uit 2012 voldoet nog prima bij de juiste beeldbron aanvoer. { daar behoort Paramount Network met de Enterprise series zeer zeker niet bij als goede bron want dat is niet om aan te zien }   Voor de grap hebben we eens die Panasonic naast de peperdure Philips uit 2018 van m'n schoonbroer geplaatst met Kabel van Ziggo. Dat was een hele schok voor m'n schoonbroer. 😁 Eerst met die Ziggo mediabox XL en een reserve Humax 5200C maar toen ook de kabel direct op de TV met een CI+ en kaart erin. (tweede CI+ hadden we van de buurman geleend voor deze test op mijn TV)   Ik denk dat die oude Metz met de huidige generatie platte TV's heel snel in een donkere hoek in de berging komt te staan. Er zullen der heel veel in de bergingen staan bij de mensen omdat die echt goede CRT televisies van toen zo gigantisch duur waren, zonde om ze weg te doen 😏maar gebruiken doe je ze natuurlijk niet meer.    
  • Nieuwe aanmaken...