Spring naar bijdragen

Sprietje

Leden
  • Aantal bijdragen

    23555
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over Sprietje

  • Rang
    Sat4all verslaafd

Aanvullende info

  • Geslacht
    Mannelijk
  • Locatie:
    Roosendaal en Costa Calida
  • Interesses
    Schoteltechniek

Recente profielbezoeken

533400 profielweergaven
  1. Uitslag 1e vrije training 1 Max Verstappen Red Bull 1:40.259 2 Sebastian Vettel Ferrari 1:40.426 3 Lewis Hamilton Mercedes 1:40.925 4 Valtteri Bottas Mercedes 1:41.336 5 Alexander Albon Red Bull 1:41.467 6 Nico Hulkenberg Renault 1:41.812 7 Carlos Sainz McLaren 1:41.966 8 Lando Norris McLaren 1:42.180 9 Daniil Kvyat Toro Rosso 1:42.305 10 Pierre Gasly Toro Rosso 1:42.377 11 Daniel Ricciardo Renault 1:42.527 12 Romain Grosjean Haas 1:42.630 13 Antonio Giovinazzi Alfa Romeo 1:42.677 14 Kimi Räikkönen Alfa Romeo 1:42.786 15 Lance Stroll Racing Point 1:42.791 16 Kevin Magnussen Haas 1:43.150 17 Robert Kubica Williams 1:43.336 18 Sergio Pérez Racing Point 1:43.369 19 Charles Leclerc Ferrari 1:43.618 20 George Russell Williams 1:43.993
  2. Sprietje

    Formule 1 in 2019

    Shell is verantwoordelijk voor 21 procent van de vermogenswinst van Ferrari, dat beweert Guy Lovett, Motorsport Technology Manager van Shell. Er zijn ongeveer vijftig engineers van Shell bezig met het Ferrari-project en de ontwikkeling van brandstof en smeermiddelen in ons technologiecentrum in Hamburg. De brandstof die Ferrari gebruikt is gebaseerd op Shell V-power. Dat is hier te lezen: https://racingnews365.nl/shell-verantwoordelijk-voor-21-procent-van-de-vermogenswinst-van-scuderia-ferrari
  3. Bottas knalt zijn auto hard in de banden. De eerste trainingssessie is stil gelegd. Zijn auto is flink beschadigd. Hij probeerde Max die de snelste tijd had te verbeteren.
  4. De BigBisat geeft meer signaal en de lnb's staan niet zo te loensen als bij de Bisat. Bovendien is de schuinstand ook veel makkelijker in te stellen. Als de 19,2-lnb op de nul-positie stond, had je hem niet hoeven te veranderen maar op de foto zag het er uit dat hij te laag stond. Bedenk dat als je lnb van de Astra 19,2 in hoogte veranderd, je de elevatie van de schotel ook moet veranderen om maximaal signaal te blijven houden. Wat betreft de onderlinge afstand van de lnb's het volgende: Op jou locatie is de afstand tussen de Astra 19,2 en 23,5 oost 4,68 graden. De afstand tussen de Astra 23,5 en 28,2 is 5,11 graden. De afstand tussen de Astra 23,5 en 28,2 moet dus 1,092 maal groter zijn dan de afstand tussen de Astra 19,2 en 23,5. Dat klopt helemaal niet. Ga ik de zaak verder berekenen, dan blijkt dus dat de Astra 23,5-lnb 8mm moet opschuiven. Ik wil ook nog wel eens kijken of die schoorstenen in de weg staan om goed signaal te ontvangen. Geef je coördinaten of adres maar even via een persoonlijke mail. Waarvoor zijn die twee hoge schoorstenen eigenlijk? Dat zie je zo toch maar zelden bij huizen.
  5. Schade door noodweer in de provincies Alicante en Valencia geschat op 1,5 miljard euro.
  6. Beste KRelectro Een aantal zaken kloppen niet. In Lievegem moeten de lnb's op een schuine lijn staan van 12,3 graden, zie bijlage. Maar je moet eerst de lnb van de Astra 19,2 in de nul-positie zetten. Hij staat nu de laag. Daarom heb ik de schuine rode lijn ook hoger getekend dan de punt van de Astra 19,2-lnb. Zie de andere bijlage wanneer de 19,2-lnb in de nul-positie staat. Verder kloppen de niet alle afstanden. Uitgaande dat de buitenste lnb's goed staan, kom ik tot het volgende: - de afstand tussen de 13e en 19,2e is correct - de afstand tussen de 19,2 en 23,5 is 8mm te klein - de afstand tussen de 23,5 en 28,2 is 8mm te groot Met andere woorden, de 23,5-lnb moet 8mm naar rechts opschuiven. Ik denk dat je de lnb-houder van de 23,5 wel schuin kunt zetten om het dichter bij de 28,2 te krijgen. Je zult de elevatie van de schotel wel iets bij moeten stellen. Je moet hem uitrichten op de Astra 19,2.
  7. Tja, laten we er dan maar een echt bericht van maken F1 dit weekeinde in Singapore Het komend weekeinde wordt de F1 gereden op het F1 Marina-Bay stratencircuit in Singapore, Maleisië. De tijden van de diverse onderdelen is als volgt: 1e vrije training vrijdag van 10:30 - 12:00 uur 2e vrije training vrijdag van 14:30 - 16:00 uur 3e vrije training zaterdag van 12:00 - 13:00 uur kwalificatie zaterdag van 15:00 - 16:00 uur race zondag van 14:10 - 16:10 uur Omdat het Singapore 6uur later is dan bij ons en de zon daar om rond 19uur onder gaat, worden de 1e en 3e vrije training bij daglicht gereden en de overige onderdelen tijdens donker. De diverse onderdelen zijn als volgt ongecodeerd te bekijken via de Astra 19,2: vrijdag op Nitro, positie 121 van de CD-zenderlijst 10:25 - 12:05 uur 1e vrije training 14:25 - 16:05 uur 2e vrije training zaterdag op RTL-Duitsland, positie 114 van de CD-zenderlijst 14:00 - 14:45 uur 3e vrije training 14:45 - 16:15 uur kwalificatie zondag op RTL-Duitsland 13:15 - 14:00 uur voorbeschouwing 14:00 - 16:10 uur race 16:10 - 16:45 uur huldiging en nabeschouwing
  8. Daar geloof ik niets van. Het zal wel een Wavefrontier zijn onder de merknaam Visiosat. Maar waarom zit de hulpreflector ongeveer 1cm vrij van de beugels aan de bovenzijde?
  9. Het hangt er natuurlijk veel vanaf hoe ver de lnb uit het midden staat.
  10. Ahhhh, dat is een Visiosat schotel.
  11. Och, wat maakt het nu uit of je 1 of 2 lnb-klemmen aanpast. In tijd nauwelijks iets. Het is meer de benodigde spullen pakken.
  12. Over het vermaken van de originele brede Wavefrontier lnb-klemmen is al het nodige geschreven. Zoek maar eens op Google: extra smalle LNB houder voor LNBs met 23 mm hals
  13. Inderdaad, de Amiko Viper valt ook nog net onder de €100,-
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid