Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.975 onderwerpen in dit forum

• Sat4all vriend

F1 : GP Silverstone

• Sat4all vriend
    • 3 reacties
    • 564 weergaven
    • Sat4all vriend

Cricet : ICCWC India vs New Zealand

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 306 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 7 reacties
    • 1,2k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 425 weergaven
    • Sat4all vriend

Tour de France : Vive le vélo 1 2

• Sat4all vriend
    • 15 reacties
    • 7,3k weergaven
    • 18 reacties
    • 21,3k weergaven
    • 0 reacties
    • 581 weergaven
    • 7 reacties
    • 3,9k weergaven
    • 0 reacties
    • 460 weergaven
    • 3 reacties
    • 768 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 1,9k weergaven
    • Sat4all vriend

Herdenking genocide van Srebrenica

• Sat4all vriend
    • 4 reacties
    • 827 weergaven
  1. Opera-voorstelling

• 2 reacties
    • 4,1k weergaven
    • 0 reacties
    • 537 weergaven
    • 1 reactie
    • 567 weergaven
    • 0 reacties
    • 712 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 3 reacties
    • 712 weergaven
    • 3 reacties
    • 772 weergaven
    • Sat4all vriend

Naast een gerechtsgebouw in Ankara

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 381 weergaven
    • Sat4all vriend

Aan een haventje in Turkije

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 383 weergaven

• ten eerste als jij Kabeljauw gaat vissen op ZEE hebbie een groot bootje nodig 😁want aan onze kust komt het beest nauwelijks voor. ten tweede Jacobse en van Es hadden het er al over dat men de prikkertjes aan de viskraam gaat tellen om te zien of die inkomsten wel correct opgegeven worden door de viskraam uitbater.   Ten derde natuurlijk is het bedoeld voor die duidelijke herkomst herleiding van het voedsel dat op de markt komt hetgeen ook bij andere producten verplicht is , maar tegelijk ook hoopt men dat het inzicht geeft in hoeveel überhaupt gevist wordt in totaal ten behoeve van het reguleren van de visstand.     
    • Denk niet dat het verschil veel zal uitmaken , tenzij .... er eventueel een der schotels beschadigd is , dan ....
    • https://www.sportvisserijnederland.nl/actueel/nieuws/28094/verplichte-vangstregistratie-voor-zeesportvissers-vanaf-10-januari-2026.html#:~:text=Verplichte vangstregistratie voor zeesportvissers vanaf 10 januari 2026,-1327 03 december&text=Vanaf 10 januari 2026 voert,Voedselzekerheid en Natuur (LVVN).   In  Nederland via de site van de sportvisserij.   De regel is naar mijn mening bedoeld voor de "recreatieve vissers" die 1 a 2 keer per week te vissen gaan. En daarmee een aardig zakcentje bij verdienen met de verkoop van b.v. kabeljauw aan restaurants. Een hele kabeljauw levert al gauw tussen de 10 a 15 euro per kilo op. 
    • @ceesvWaar heb jij dat verhaal over het vissen vandaan? Waar en hoe word zoiets gecommuniceerd naar de horigen van Europa?
    • Zoals zo vaak met dingen des levens, ooit heb je ze nodig. Heb mijn VU in een kast geplaatst en nu heb ik behoefte aan de externe IR ontvanger (met RJ12 aansluiting). Natuurlijk is dat zo ongeveer het eerste dat bij een schoonmaak weggaat indien je deze niet gebruikt.   Ik wil er nu eentje maken maar ik zoek de RJ12 pin aansluiting in de hoop dat ik een aliexpress variant (3,5 mm 38 kHz infrarood IR-afstandsbediening ontvanger extender verlengkabel voor setbox) kan aanpassen.    Heeft iemand deze gegevens en wil je die hier delen ?   Alvast bedankt    
  • Nieuwe aanmaken...