Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.982 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 456 weergaven
    • 0 reacties
    • 352 weergaven
    • 2 reacties
    • 800 weergaven
    • 1 reactie
    • 434 weergaven
    • 0 reacties
    • 286 weergaven
    • 2 reacties
    • 349 weergaven
    • 0 reacties
    • 399 weergaven
    • 0 reacties
    • 312 weergaven
    • 0 reacties
    • 220 weergaven
    • 0 reacties
    • 234 weergaven
    • 0 reacties
    • 305 weergaven
    • 0 reacties
    • 585 weergaven
  1. Tvn polen feed 16 Oost

• 0 reacties
    • 513 weergaven
  2. verslaggeefster 16 Oost

• 0 reacties
    • 374 weergaven
  3. Verslaggever 16 Oost

• 0 reacties
    • 287 weergaven
  4. wachtende man op 10 oost

• 0 reacties
    • 281 weergaven
    • 0 reacties
    • 257 weergaven
  5. 10 E min Rice in Palestina

• 0 reacties
    • 232 weergaven
  6. 10 E from Istanbul Paus

• 0 reacties
    • 308 weergaven
    • 0 reacties
    • 332 weergaven

• Ik kan me nauwelijks nog herinneren hoe het ooit ging: de deur uit zonder de phone.   Het overkomt me wel eens dat ik in de auto stap en 30 km verderop vaststel dat de phone nog op de tafel moet liggen. Dat voelt helaas niet meer als een bevrijdend voldongen feit. Ik kan niemand bellen/appen als ik onverhoopt met pech komt te zitten. Telefoonnummers ken ik al lang niet meer uit mijn hoofd, behalve mijn eigen. Alleen dat al!   Verder heb ik inmiddels info op de telefoon staan die ik onderweg niet kan missen.("Vroeger" hadden we daar papier voor.)   En de facto kan het me zelfs geld kosten als ik iets wil kopen waarbij de app van de winkelketen noodzakelijk is. Nog los van het pinnen. Doe ik ook per telefoon.   Criet Titulaer zou vast met zijn ogen knipperen als hij weer even terugkwam.
    • Er komt inderdaad wetenschappelijk ook steeds meer bewijs voor. Zelfs dementie lijkt er door vertraagd te worden.   En eigenlijk weten we al langer, dat mantelzorg en verantwoording dragen op hoge(re) leeftijd ook een levensverlengend effect kan hebben. En andersom. Geest en lichaam zijn twee kanten van dezelfde medaille. ?Dat wisten de "oude" Grieken al.  
    • Het blijft een raadsel dat men zich toch niet helemaal kan inleven in de stelling die @Kabeltje87 maakt. Overigens Maastricht is weer van het kaartje afgegleden zeker? 😁 Maar Alaaf.   Je hebt nu eenmaal de "die hard" mensen die niet aan internet wil, het digiD wat is dat, de kranten schrijven alleen onwaarheden. En wie verteld ze die "waarheden"? Dat moet haast wel de kapster of die kapper zijn of forum voor ongehoord en religie-euze fanatici. Zonder dit topic in het belachelijke te willen trekken men kan ook zonder pC of Smartphone leven, makkelijk is het echter niet. Over de Geuzen en de 80 jarige oorlog zullen we het maar niet hebben in dit topic. Maar onaardig of aardig hangt wel samen met de vergevingsgezindheid 😉
    • Daarin heb je ook helemaal gelijk ceesv!
    • In mijn kennissen kring lopen een aantal 80+ rond, allemaal met computers, smartphones en printers. Degenen die alleen achter de geraniums zitten leven meestal niet zolang.   Je moet actief blijven wanneer je gezond oud wilt worden, wat je niet gebruikt verdwijnt, ook de grijze massa in je hoofd is daaraan onderhevig.
  • Nieuwe aanmaken...