Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.986 onderwerpen in dit forum

1. 10 oost Ramattan S...

• 0 reacties
    • 249 weergaven
  2. 10 oost Budva 2004

• 0 reacties
    • 709 weergaven
    • 0 reacties
    • 442 weergaven
  3. 1 West TV2/Lorry

• 0 reacties
    • 311 weergaven
    • 0 reacties
    • 351 weergaven
  4. 16 oost Big Brother

• 0 reacties
    • 397 weergaven
  5. 16 oost Voetbal

• 0 reacties
    • 334 weergaven
  6. 10 oost Ramattan S

• 0 reacties
    • 339 weergaven
    • 0 reacties
    • 403 weergaven
  7. 10 oost Globecast

• 0 reacties
    • 328 weergaven
    • 0 reacties
    • 321 weergaven
  8. 16 oost Service 1

• 0 reacties
    • 440 weergaven
  9. 10 oost Antena 1B

• 0 reacties
    • 739 weergaven
  10. 10 oost IHA Advent..

• 0 reacties
    • 289 weergaven
  11. 10 oost IHA

• 0 reacties
    • 391 weergaven
  12. 16 Oost - Airshow

• 0 reacties
    • 435 weergaven
  13. 10 oost **$*@*%*&^*#**

• 0 reacties
    • 666 weergaven
  14. 10 oost FLY || AD

• 0 reacties
    • 307 weergaven
    • 0 reacties
    • 265 weergaven
  15. 10 oost GCP Occa

• 0 reacties
    • 554 weergaven

• Ik denk niet dat dit gaat lukken.   Een smart tv heeft doorgaans geen software om verschillende zenders aan verschillende streams te koppelen.
    • Ik heb nu nog geen smart tv, maar dat zal eerdaags wel veranderen. De tv die ik op het oog heb, staat in de lijst. Ik zag dat Fransat ook USBsticks met kaartje verkoopt. De vraag is dan of dat te combineren is met een Ci+ module van b.v. Ziggo.
    • De golfstaten zijn het zat. Als Iran niet stopt met het aanvallen van Qatar, Bahrein, Saoedi Arabië, Oman of de Arabische Emiraten, dan zal men zich in de strijd tegen Iran mengen. Het is duidelijk dat Iran chaos wil veroorzaken, en door het aanvallen van energie infrastructuur en het sluiten van de Straat van Hormuz. Energie wordt fors duurder en de consument gaat mopperen. Zo hoopt het regime de stemming in het Westen te veranderen en de deelnemende regeringen onder druk te zetten. Maar vergeleken met wat er op het spel staat is de prijs van benzine of gas wel het laatste waar we ons zorgen om moeten maken, want niets doen en Iran in het bezit van kernwapens laten komen is toch echt het allerlaatste wat we willen. En 60% verrijkt uranium, waar Iran meer dan 400 kilo bezit, is vrij gemakkelijk (en ook snel!!!) te verrijken tot 90%, en dan heeft Iran genoeg om 11 atoombommen te maken. Er moet dus nu doorgepakt worden, zodat Iran deze wapens niet kan produceren, en dan zal ook het arsenaal ballistische raketten vernietigd moeten worden. 
    • Tja, dat is gissen.   Ik gebruik VTi op mijn ontvangers.   Mogelijke oorzaken zijn voorheen gebruikte zenderlijsten, software problemen, fastscan instellingen, etc.   Je zou kunnen beginnen met de ontvanger opnieuw te flashen en de een nieuwe fastscan in te lezen.   Ik heb zelf nog nooit problemen gehad met de Canaldigitaal fastscan, de radio zenders werken prima op mijn Duo Se 4k 
    • hoi,       / coderingsnieuws e.d.: * betekent gecodeerd / zal worden gecodeerd. ** WAARSCHUWING - Technisch gebabbel hieronder! ** TurkmenÄlem MonacoSat - 52° Oost: Het Iraanse minipakket met FILM 2 en SAHAR AFGHANISTAN op 11.204 H 3/4 2.500 DVB-S2/8PSK is uitgeschakeld 12.245 H 1/2 27.500 DVB-S2/QPSK 12.399 H 1/2 27.500 DVB-S2/QPSK zijn weer uitgeschakeld nieuw: Norte Telecom heeft twee nieuwe transponders op de TurkmenAlam-satelliet geactiveerd: 12.455 V 27.500 12.245 H 27.500 deze zijn echter via de MENA-beam   De meeste Yahsat-satellietkanalen die zijn uitgeschakeld, worden uitgezonden op de zuidelijke (Mena) Turkmenalam-satelliet Deze transponders zullen alleen beschikbaar en geactiveerd zijn in het zuidwesten van Iran, omdat Norte Telecom „gedwongen” is de resterende Yahsat-contracten op welke manier dan ook overal beschikbaar te maken. Het is zeer waarschijnlijk dat deze signalen niet eens in Teheran beschikbaar zullen zijn en dat ze op deze frequenties gedwongen worden geleverd, slechts om het risico van rechtszaken te vermijden.
  • Nieuwe aanmaken...