Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.958 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 237 weergaven
  1. 10 oost HR-SAT/DSNG

• 0 reacties
    • 364 weergaven
  2. 10 oost APTN Bagdad

• 0 reacties
    • 361 weergaven
  3. 10 oost World Feed

• 0 reacties
    • 254 weergaven
  4. 10 oost Voetbal

• 0 reacties
    • 274 weergaven
    • 0 reacties
    • 262 weergaven
    • 0 reacties
    • 308 weergaven
  5. 10 oost TVGE News

• 0 reacties
    • 247 weergaven
  6. 10 oost Nosi sad-

• 0 reacties
    • 344 weergaven
  7. 10 oost Flavia 3A

• 0 reacties
    • 339 weergaven
  8. 10 oost Adhoc 5632

• 0 reacties
    • 420 weergaven
  9. 15 west NBC 4 New York

• 0 reacties
    • 435 weergaven
  10. 10 oost Tennis

• 0 reacties
    • 401 weergaven
  11. 10 oost BT For BBC

• 0 reacties
    • 313 weergaven
  12. 10 oost TVGE News

• 0 reacties
    • 303 weergaven
  13. 10 oost UKI 694

• 0 reacties
    • 326 weergaven
  14. 16 Oost

• 0 reacties
    • 451 weergaven
    • 0 reacties
    • 434 weergaven
  15. 10 oost KU Feed

• 0 reacties
    • 384 weergaven
  16. 10 oost Sunews ek feed

• 0 reacties
    • 300 weergaven

• sat kabel is normaal 50 ohm
    • "one coaxial cable R06/U 75 Ohm...Made in China" dat staat op de kabel...en heb idd de Senator twin uitgang lnb, daar ik 2de tv zal installeren in de slaapkamer. De lengte tot aan tv toestel is ongeveer 24 m. Als ik monoblok zou gebruiken, kan ik dan nog de Disecq gebruiken? (om van de 2de antenne die enkel voor Nilesat ontvangst dient) om beide schotels aan ontvanger te koppelen?
    • Ik heb in een ander topic begrepen dat de regionale FM zenders de noodfunctie vervullen. Ik hoop dat die wel noodstroom hebben want Markelo FM lag er een jaar geleden de hele dag uit door een stroomstoring in een kabel elders. Er zat op afstand een piraat op met 3 FM naam in de RDS.   Als echt de pleuris uitbreekt hebben we niet veel werkend meer. Het is allemaal sterk afhankelijk van complexe techniek die je niet eenvoudig kunt repareren. 2 grote middengolf masten op enige afstand van elkaar is wat dat betreft een stuk betrouwbaarder. En dan speciale noodradio's met data dienst die ook geschreven nieuws kan weergeven. Misschien een leuk Europees project.
    • Nu nog het probleem van de diseqc-switch. Ik denk dat dit te wijten is aan een lange slechte kwaliteit coaxkabel. Hoe lang is de coaxkabel van de schotel tot aan je ontvanger? Zou je eens op kunnen geven welke coaxkabel er gebruikt is? Geef maar eens precies op wat er om de paar decimeter op de coaxkabel is gedrukt.   Ik zie dat je er Senator-lnbs op hebt staan, waarschijnlijk de twin-uitvoering, de ST-221 van €3,15 per stuk. Ze hebben een kopdiameter van 66mm.  
    • Je geeft zelf al het antwoord in de eerste zin van jouw reactie op het bericht van Mojo.   En als je het zelf wil testen: log eens uit en kijk wat je daarna nog (steeds) kan zien.
  • Nieuwe aanmaken...