Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.958 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 291 weergaven
  1. 10 oost CCTV 1

• 0 reacties
    • 304 weergaven
    • 0 reacties
    • 339 weergaven
  2. 10 oost NDR Satka

• 0 reacties
    • 292 weergaven
    • 0 reacties
    • 266 weergaven
  3. 10 oost Feed

• 0 reacties
    • 327 weergaven
  4. 10 oost NDS Enc3

• 0 reacties
    • 232 weergaven
    • 0 reacties
    • 298 weergaven
  5. 10 oost Bagdad feed

• 0 reacties
    • 340 weergaven
    • 7 reacties
    • 958 weergaven
    • 0 reacties
    • 329 weergaven
    • 0 reacties
    • 237 weergaven
    • 0 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 0 reacties
    • 355 weergaven
    • 0 reacties
    • 288 weergaven
  6. 16 oost mooie meisjes

• 0 reacties
    • 387 weergaven
    • 0 reacties
    • 348 weergaven
  7. 8 west Honkbal

• 0 reacties
    • 322 weergaven
    • 0 reacties
    • 353 weergaven
  8. ontvanger

• 1 reactie
    • 406 weergaven

• Nu nog het probleem van de diseqc-switch. Ik denk dat dit te wijten is aan een lange slechte kwaliteit coaxkabel. Hoe lang is de coaxkabel van de schotel tot aan je ontvanger? Zou je eens op kunnen geven welke coaxkabel er gebruikt is? Geef maar eens precies op wat er om de paar decimeter op de coaxkabel is gedrukt.   Ik zie dat je er Senator-lnbs op hebt staan, waarschijnlijk de twin-uitvoering, de ST-221 van €3,15 per stuk. Ze hebben een kopdiameter van 66mm.  
    • Je geeft zelf al het antwoord in de eerste zin van jouw reactie op het bericht van Mojo.   En als je het zelf wil testen: log eens uit en kijk wat je daarna nog (steeds) kan zien.
    • @Gerard76, Hoogte is dx, helemaal juist!   Uit nostalgische redenen heb ik afgelopen week een oude President Veep gekocht. Normaal 40 am maar zet er een fm printje in. Vroeger in de 80’r jaren zo eentje gehad. Voor die tijd een mini kleine radio die je toen eenvoudig kwijt wordt in de auto.   Op vandaag zijn de dashboards van de meeste auto’s volledig afgerond en afgedekt. Daar wordt het inbouwen van een 27mc wel een uitdaging.
    • Een beetje off-topic, maar toch:   En wat kan er als het nodig is als noodzender functioneren?   AM reikt verder, FM kan niet over de horizon, DAB+ heeft meer masten nodig, 5G heeft nog meer masten nodig.   Een beetje ruis (analoog) kan meer hebben dan digitaal.   Heb ik het nog niet over als de stroom uitvalt, met hoeveel noodstroom kan er via welk medium nog uitgezonden worden en is dat er op berekend?
    • Als ik openbaar op het forum schrijf, dan is het herleidbaar door via Google te zoeken.   Eventueel met foto's, is het dan volledig herleidbaar, vandaar de vraag als je niet ingelogd bent, in hoeverre zijn berichten op het forum openbaar?
  • Nieuwe aanmaken...