Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.935 onderwerpen in dit forum

1. vtm feed

• 0 reacties
    • 1k weergaven
  2. 8 west feeds

• 0 reacties
    • 771 weergaven
  3. 7 oost satlink

• 0 reacties
    • 669 weergaven
  4. 5 oost paarden

• 0 reacties
    • 499 weergaven
  5. SERVICE 1 16 OOST

• 0 reacties
    • 567 weergaven
  6. 16 OOST TESTBEELD VOETBALPLEIN

• 0 reacties
    • 399 weergaven
  7. 16 oost feeds

• 1 reactie
    • 428 weergaven
  8. 21.5 west btna wash

• 0 reacties
    • 375 weergaven
  9. 30 west feeds

• 0 reacties
    • 375 weergaven
  10. 28.2 OOST DUITSE VOETBAL

• 0 reacties
    • 365 weergaven
  11. 7 oost feeds

• 0 reacties
    • 526 weergaven
  12. 10 oost feeds

• 0 reacties
    • 414 weergaven
  13. 45 oost paarden

• 0 reacties
    • 602 weergaven
  14. 5 oost voetbal

• 1 reactie
    • 573 weergaven
  15. bomaanslag Israel

• 1 reactie
    • 490 weergaven
  16. CNN Feeds

• 1 reactie
    • 576 weergaven
  17. bbc feed

• 0 reacties
    • 550 weergaven
  18. 16 oost feed B-92

• 0 reacties
    • 578 weergaven
  19. nieuwsfeed

• 0 reacties
    • 566 weergaven
  20. cbs-ny feed

• 0 reacties
    • 519 weergaven

• Lengte is één ding, een ander ding is de plaats van de LNB-feedhorn voor de schotel: die moet als het even kan in precies de offsethoek ten opzichte van de schotel komen.   Maar goed, jij/je kennis vroeg alleen om de lengte van de arm ("boom"). Ik hoop dat het zo lukt.   Groet, A33
    • Update: Ziggo is gefaseerd de indeling van de kanalen aan het wijzigen, er zijn bij mij nog geen nieuwe frequenties bekend die in gebruik genomen zijn en nog niet in cables.xml staan. Mocht je zenders missen gebruik dan 'Ziggo - doorlopend kanaalraster', graag daarna aan mij doorgeven wat er veranderd is, bij voorkeur m.b.v. het bestand /etc/enigma2/lamedb Het enige mij nu bekend is dat de startfrequentie die gebruikt wordt voor een Kabelscan (474 MHz) in die gebieden gewijzigd is naar QAM256 en symbolrate 6900. cables.zip
    • Deze "bolide", erg groot woord voor een klein autootje maar voor mij alleen groot zat. En als het kastje klaar is zal ik daar zeker foto's van maken. Als ik op Tweakersnet kijk hoe het soms in elkaar gefrommeld wordt dan schieten de tranen in je rug. Met name de DC controler is veelal een ondergeschoven kindje en vaak een beetje weggefrommeld. Alleen is het nog wachten op de boorder (van buiten naar de kruipruimte...)   Hier de auto;  
    • Als het een VHF antenne is wel. Wel 90 graden draaien om zijn as om verticale polarisatie goed te ontvangen.
  • Nieuwe aanmaken...