Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.972 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 608 weergaven
    • 0 reacties
    • 761 weergaven
    • 0 reacties
    • 700 weergaven
    • 0 reacties
    • 529 weergaven
    • 1 reactie
    • 479 weergaven
  1. NBA

• 0 reacties
    • 459 weergaven
    • 1 reactie
    • 333 weergaven
    • 0 reacties
    • 628 weergaven
  2. UEFA interview

• 0 reacties
    • 588 weergaven
    • 2 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 0 reacties
    • 844 weergaven
    • 0 reacties
    • 452 weergaven
  3. in een bar

• 0 reacties
    • 451 weergaven
    • 0 reacties
    • 489 weergaven
    • 0 reacties
    • 517 weergaven
  4. U*.N. meeting

• 7 reacties
    • 2,1k weergaven
    • 0 reacties
    • 620 weergaven
    • 2 reacties
    • 493 weergaven
    • 0 reacties
    • 666 weergaven
    • 1 reactie
    • 452 weergaven

• Denk dat er niet veel zijn die verschillende kranten hebben om het nieuws vanuit de linkerflank en vanuit de rechterflank te kunnen lezen om daar dan zelf één verhaal van te kunnen maken. Voor een papieren abonnement ben je toch al snel ruim 500 - 670 euro per jaar kwijt en voor alleen nog maar 2 kranten heb je het dan al over ruim 1000 euro per jaar (en dan heb je ook nog geen krant voor het regionale nieuws), laat staan dat je de tijd hebt om ook alles nog eens een keer te gaan lezen en je er in te gaan verdiepen hoe het werkelijk zit.
    • Graag gedaan. Overigens gaat het (zover ik kan beoordelen) hier wel degelijk om een nieuw exemplaar uit een webshop. Maar prima, succes met je zoektocht naar een alternatief.   
    • Nee, ik stuur geen kaarten.  En ja, jij bent compleet anders dan dat ik ben. En dat is prima. Enige overeekomst zou kunnen zijn satellietgebeuren. Voor de rest zie ik de wereld op meeste vlakken compleet anders dan jouw en een aantal hier. 
    • Helaas is mijn Titanium V2 smart overleden en dus op zoek naar een andere 2e hands satelliet ontvanger. Ik dacht een slag te slaan met een M7 Sat 801 maar dat is qua mogelijkheden met bv opnemen geen Titanium V2 smart. Ik wilde via de times opnemen met de M7 Sat 801,staat wel via timer overzicht in de lijst maar er staat geen enkele opname op de HDD en daar baal ik van. Aangezien ik een fan ben van Andre Rieu en deze op wat duitse zenders te zien was heb ik op het juiste moment de opname knop ingedrukt en het werd opgenomen. Aangezien ik de Titanium V2 smart gewend was kon ik die opnames mooi via de laptop bewerken. Maar ben er achter gekomen dat opnames met de M7 Sat 801 op geen enkele manier kan bewerken met de laptop,volgens mij beveiligd op 1 of andere manier. In beide gevallen praat ik over trp bestanden. Heb dus eigenlijk 2 vragen omtrent de M7 Sat 801; De eerste is waarom werkt opnemen niet ,staat wel in opname lijst en is na die tijd verdwenen maar er staat niet op HDD. Mijn tweede vraag is heeft iemand ervaring of een oplossing hoe ik die ene opname(zelf geactiveerd)wel kan bewerken op mijn laptop met windows 11. Welke satelliet ontvanger neemt ook op maar dan zonder beveiliging  van bestanden op een HDD en 2e hands niet te duur.   Alvast bedankt voor een reactie, Floppie  
    • Je zou het toestel kunnen open vijzen en kijken welk type er nu in zit.   Vervolgens vervangen door een gelijkaardige, die op zijn minst aan dezelfde specs voldoet.
  • Nieuwe aanmaken...