Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.946 onderwerpen in dit forum

1. Duitse tv-show

• 0 reacties
    • 331 weergaven
    • 0 reacties
    • 617 weergaven
  2. Tv-show opkomst

• 0 reacties
    • 358 weergaven
    • 0 reacties
    • 376 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 3,4k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 2,1k weergaven
    • Sat4all vriend

Handball : Letland - België

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 521 weergaven
    • Sat4all vriend

Rugby : Exeter Chiefs - Gloucester

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 559 weergaven
    • Sat4all vriend

Grote wegverzakking in Spanje

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 485 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 3 reacties
    • 569 weergaven
    • Sat4all vriend

3.1 oost Op een schapenmarkt

• Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 889 weergaven
  3. 3.1 oost Testkaart

• 0 reacties
    • 579 weergaven
    • Sat4all vriend

Crisis in Griekenland (Muxx 3 kanalen)

• Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 1,4k weergaven
    • Sat4all vriend

Wateroverlast in Italie

• Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 1,6k weergaven
  4. Hondenkoersen (UK)

• 3 reacties
    • 675 weergaven
    • 0 reacties
    • 520 weergaven
    • Sat4all vriend

Mooi kaartje

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 785 weergaven
  5. Top G-20 in Cannes 1 2

• 26 reacties
    • 4,6k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,3k weergaven
  6. Ongeluk/aanslag...?

• 0 reacties
    • 871 weergaven

• Wanneer je een Fritzbox hebt als router is er ook de mogelijkheid tot het invoeren van internet radio urls. Log in de bij de Fritzbox ga via menu naar je thuisnetwerk en kies media server, hier zie een tabblad met internet radio. Je setje moet wel over een mogelijkheid hebben om naar de media server te kunnen, DLNA is hier in de receiver aanwezig waardoor dit perfect werkt. Wij hebben een oude Yamaha receiver met de mogelijkheid van internet radio wat altijd prima werkte tot de service door Yamaha niet meer werd geregeld en je er geld voor moest betalen per jaar. Was niet veel maar ze hielden de zenders met de bijbehorende stream urls niet up to date of je kon een paar weken wachten en het gedonder met een credit kaart ieder jaar. Yamaha beschikt over DLNA dus kun je door het kiezen in het menu van de server op de Yamaha op de Fritzbox makkelijk zoeken naar je in de Fritzbox geplaatste internet stations. Voordeel als een url veranderd je dit ook zelf makkelijk kunt veranderen en de volgorde van de zenders kunt aanpassen. Je kunt ook een usb stick of schijf aan de Fritzbox hangen met je favoriete MP3 of wave files zodat je die muziek ook nog eens kunt afspelen en geen dure NAS ervoor hoeft aan te schaffen. Mogelijkheden genoeg. Er zullen nog wel meer routers bestaan die deze mogelijkheid hebben vermoed ik.
    • Canal Digitaal, dat tegenwoordig Canal+ heet, is gewoon te duur. Ik ben zeer lang klant geweest, maar door gedoe met een slecht werkende module van CD ben ik uiteindelijk opgestapt. Eerst bleef ik nog via hun app kijken, daar week ik soms al naar uit bij zware buien, als het signaal uitviel. Via uitsluitend de app was het wel al goedkoper, maar toen vond ik de mogelijkheid om via een app Odido te gebruiken. Qua kosten maakte het niets uit, maar qua zenders wel, want nu heb ik ook Discovery en Animal Planet en Eurosport 1 en 2, dus Canal+ ziet mij niet meer terug.
    • Veel dank voor je info. Ik heb de indruk dat de geluidskwaliteit van vrt1,2, klara én StuBru inderdaad beter is dan van mnm. Op de ziggo dvb-c geeft alleen MNM nog de rds radiotekst, de anderen helaas dus niet meer.
    • hoi,    / coderingsnieuws e.d.: * betekent gecodeerd / zal worden gecodeerd. ** WAARSCHUWING - Technisch gebabbel hieronder! ** TurkmenÄlem MonacoSat - 52° Oost: 10.762 h 30.000 fec 3/4 DVB-S2 QPSK op de plek van "NETO HD" is "Pro Sport HD" gestart
    • Ik heb deze ook ingesteld op '2' maar gaat ook niet altijd goed. Kan eraan liggen dat ik meerdere Irdeto kaarten bezit wat voor vertraging zorgt tijdens het zappen
  • Nieuwe aanmaken...