Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.944 onderwerpen in dit forum

1. Id Dublin castle

• 0 reacties
    • 324 weergaven
  2. Basketbal uit Spanje

• 0 reacties
    • 376 weergaven
  3. Frans voetbal

• 0 reacties
    • 375 weergaven
  4. Sport badminton

• 0 reacties
    • 596 weergaven
    • 0 reacties
    • 942 weergaven
  5. Opera in Italie

• 0 reacties
    • 518 weergaven
    • 0 reacties
    • 447 weergaven
    • 0 reacties
    • 432 weergaven
  6. Voetbal uit Noorwegen

• 0 reacties
    • 525 weergaven
    • 0 reacties
    • 291 weergaven
    • 1 reactie
    • 479 weergaven
  7. Basketbal uit Italie

• 0 reacties
    • 402 weergaven
  8. Sport ice-hockey

• 0 reacties
    • 345 weergaven
    • 0 reacties
    • 740 weergaven
  9. Sport waterpolo

• 0 reacties
    • 243 weergaven
    • 0 reacties
    • 921 weergaven
    • 0 reacties
    • 931 weergaven
    • 0 reacties
    • 1,1k weergaven
  10. VTM reporter

• 0 reacties
    • 406 weergaven
  11. Bos ID Bel72

• 0 reacties
    • 319 weergaven

• Leg eens uit hoe je die gemaakt hebt , tekening erbij 🙂
    • Zal de hitte wel zijn. Nadat ik de zoveelste fout van je las, heb ik gelijk gecorrigeerd en geen zin meer gehad om nog verder te lezen.     Omdat ik zelf rondom gevoeligheid wil, heb ik een gesloten dipool opgebouwd voor DAB+. Met 300 Ω naar 75 Ω balun.  Daarmee ontvang ik op mijn locatie veel multiplexen uit enkele Emiraten en sinds kort Oman.  DX’en is voor mij totaal niet interessant.  Zou ik in Nederland wonen zou ik het net zo doen.  Oh ja, speciaal voor jou, de DAB+ zenders zenden hier allemaal verticaal. 
    • Wat mij betreft krijgt hij loodvergiftiging
    • Volgens Flysat is TGRT Haber  uitgeschakeld op Türksat 3A 12685 H 27500 2/3 en word voortaan uitgezonden op Türksat 4A tp 12380 V 27500 3/4 . Ook op de websites van TGRT zijn frequentie wijzigingen gedaan.    < Alleen snap ik de logica van Türksat niet! Waarom laten ze in hemelsnaam niet toe dat HD zenders TGRT op de zelfde frequentie worden uitgezonden wat was er nou mis als het op Türksat 4A to 11865 V bleef uitzenden! Zo onnodig allemaal!  De zelfde met de Cyprus pakket! Zenders en radio zenders zijn verdeeld op Türksat 4A over 2 transporters nergens voor nodig doe het gewoon op 1 tp. Er zijn genoeg lege ongebruikte tp's op Türksat satellieten. En de satellieten zijn ondanks alle sd en troep zenders niet eens voor de helft gevuld dus genoeg ruimte.  Gewoon vreemd die logica van bedrijf Türksat>    Maar goed Groetjes Gökhan Tasgin.
    • Nogmaals het aanbod in Duitsland, met de polarisatie van de antennes.
  • Nieuwe aanmaken...