Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.977 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 530 weergaven
    • 0 reacties
    • 299 weergaven
    • 0 reacties
    • 354 weergaven
    • 2 reacties
    • 1,4k weergaven
  1. [16ºE] Religieus (Rusland)

• 0 reacties
    • 532 weergaven
    • 0 reacties
    • 584 weergaven
  2. [07ºE] Reporter in Parijs

• 0 reacties
    • 377 weergaven
  3. [22 west] Nieuws-feed

• 1 reactie
    • 266 weergaven
  4. [10ºE] Kaart Night Quiz

• 1 reactie
    • 289 weergaven
  5. [10ºE] Nacht in Athene

• 0 reacties
    • 473 weergaven
    • 0 reacties
    • 534 weergaven
  6. [10ºE] Samenkomst mannen

• 0 reacties
    • 402 weergaven
  7. [07ºE] Kaart speedy funk

• 0 reacties
    • 420 weergaven
  8. [07ºE] Verslaggeefster wacht

• 0 reacties
    • 307 weergaven
  9. [12,5ºW] Italiaans voetbal

• 0 reacties
    • 529 weergaven
  10. [24.5ºW] Surfing magazine

• 0 reacties
    • 303 weergaven
    • 0 reacties
    • 322 weergaven
    • 0 reacties
    • 273 weergaven
  11. [10ºE] Man wacht

• 1 reactie
    • 293 weergaven
  12. [10ºE] Lege stoel

• 1 reactie
    • 349 weergaven

• Alle landen doen dat, behalve Engeland. Het punt is dat het circuit geld kost, maar de brede economie veel baat heeft van het organiseren van formule 1 races. Voor Zandvoort en omgeving zijn de directe inkomsten nog een beetje te becijferen, maar niemand weet hoeveel toeristen er extra komen omdat ze via de F1 Nederland op TV zien, laat staan welke bezoekende gasten op lucratieve ideeën komen. Die indirecte inkomsten komen ten goede aan de brede economie waar de staat weer de vruchten van plukt. En dus is het helemaal niet vreemd dat de overheid ook bijspringt met de financiering. Maar Nederland is te bekrompen om dat in te zien.
    • Ik heb hier nog 2 satellietontvangers staan die niet meer gebruikt worden. 1. Vantage HD8000S. https://www.mr-dish.com/vantage-hd-8000s-twin-pvr/ 2. Inverto Scena5 https://tweakers.net/pricewatch/274104/ ... ificaties/ Zouden in principe nog moeten werken. Gratis af te halen in Londerzeel.
    • 🤔 helder of niet?
    • Nou, ik heb het gelezen.  En weer een duidelijk bewijs dat die VERON gasten in hoogfrequent denken.  Die weten niet wat baseband is.  Of video nou analoog of digitaal SDI is, het is en blijft baseband.  Dat kun je niet vergelijken met een UHF of VHF kanaal dat je je transporteert.  Bij ongecomprimeerd SDI in HD, 4k, 8k, heb je te maken met gigantische bandbreedtes. Dat zijn digitale impulsen en daar gaat het om stijg en afval tijden, om tilt, groepdelay, kortom de vervorming van impulsen.  Daarom moet om de zoveel meter een reclocking DA ingezet worden om de digitale pulsen weer te opnieuw te vormen.  Dus voor video is coax ver van het ideale medium om voor transport te dienen.  Die Grass Valley DA‘s waar OFDM het over heeft konden inderdaad behoorlijke lengtes compenseren maar dat was specifiek voor een bepaald merk coaxkabel.  Ik ben ooit eens in opdracht van RTL Television naar Grass Valley in Californië gevlogen met F&G (Felden & Guillaume) halogeenvrij coax kabel in mijn bagage om de subprintjes te laten maken voor die equalizing DA’s.  Daar ging het om de 3400 en later 8500 series. Ik werkte destijds voor Grass Valley Group in Duitsland.   
    • Nou hoeveel weten we inderdaad niet maar het gaat ten principale over de verduurzaming en die blijft uit.
  • Nieuwe aanmaken...